31

Re: Getuigenis Murcielago

Mooi zo Murcielago, Renne en Kuros zijn te betrouwen mensen.

32 (edited by club_le-happy-few 08-10-2009 23:32)

Re: Getuigenis Murcielago

Ik ken deze gangster enkel uit het nieuws (was afgelopen 2 weken in het nieuws), gelukkig niet persoonlijk. Ik ben ook niet zeker of we het over dezelfde persoon hebben. Maar kan begrijpen dat je deze dingen liever niet online zet.

Laat ons hopen dat de waarheid aan het licht komt. Zelfs als het gerecht niet wil meewerken, was het misschien interessant om zelf een antwoord te krijgen op vele vragen. Als enkele overlevenden van de overval met elkaar info kunnen uitwisselen kan men eventueel linken vinden met personen, leefwereld, plaatsen, ... noem maar op.

Het Belgische gerecht houdt zich nu eenmaal liever bezig met het verdedigen van daders in plaats van slachtoffers. Hoezeer ben je zeker van aanwezigheid Haemers? Is dit op basis van verklaringen van David VDS of op basis van wat je zelf gezien hebt?

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago, zelf als je alles niet wil vertellen, wat ik kan aannemen, zorg dan wel dat je het ergens neerschrijft of opneemt op video of zo. Ik bedoel maar, laat het niet verloren gaan, ook al kom je er maar binnen 25 jaar mee buiten.

We hebben het dus over een overval die tijdens de wissel van de wacht gebeurde tussen 2 ploegen bewakers,  en waar die bewakes ofwel te laat kwamen ofwel helmaal niet kwamen opdagen. Een aantal doden en volgens u kwam er iemand gewapend de parking op die geen dader was  (weet niet of dat elders gedocumenteerd is). En dan is er een gekende gangster bij betrokken die momenteel vrij rond loopt en in de jaren 90 ook in beeld kwam.

Re: Getuigenis Murcielago

Even een verduidelijking, want blijkbaar is er een misverstand Herr Flick. Niet op de parking maar aan de andere zijde, op straat dus liep een troosteloze maar gewapende man rond. Dit is na de overval nog gebeurd. Ofwel wist die man iets en wilde hij en anderen verdedigen of wreken. De wacht klopte op de seconde gedurende +/- 4 weken. Onopvallend en professioneel, en verzekerde een geruststelling in de buurt. Maar vanaf een bepaald ogenblik veranderde de strategie, toegegeven dat dit pas veel later tot me doordrong. De voertuigen werden anders geplaatst, de wacht en wapenvertoon werd veel sterker, doch met een vleugje amateurisme.

Meerdere mensen maakten nog grapjes dat de politie privébewaking had ingehuurd voor deze saaie job. Tijdens de week van de overval veranderde alles, en daar ben ik nu vrij zeker van, de handelingen waren heel opzichtig, het moest worden gezien. Ik kan enkel in naam van mijn familie en mezelf spreken, ik weet dat er bij vele handelingen grote vraagtekens werden geplaatst. Zoals u wellicht wel weet, heer Flick, zijn er in dit dossier wel meerdere mensen voor gek verklaard juist omdat ze dingen verklaard hebben die niet stroken met de algemene verklaring, wel er zijn meer onopgeloste vragen, dat er hypotheses worden gesteld, die door de tijd heen aangevuld worden met sensatie.

Wel, ik kan u zeggen dat ik op aanraden van mijn familie geen verklaring aflegde, want de stelling dat er 4 daders waren klopt, en neen hij kwam niet met anderen aan en begon mee te moorden. Als de kust veilig was, aan de straatkant, ging hij tegenstroom en onopvallend tussen het wegrennend publiek, naar binnen. De grote man werd herkend.

35

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Nu ik eindelijk de stap gezet heb, wens ik hierover te praten met Renne of Kuros.

Je stuurt mij maar een mailtje, dat kan door op mijn nickname te drukken. Dan kunnen we eens afspreken, best samen met kuros omdat hij naar de parking werd gelokt.

Murcielago wrote:

bovendien is de familie Vandensteen, een familie waarmee mijn ma opgroeide.

Daar heb ik ook wel wat vragen over.

36

Re: Getuigenis Murcielago

Beste Murcielago, als ik uw posts lees, heb ik de indruk dat u het volgende wilt zeggen: U was kennelijk vrij direct bekend met het milieu van een aantal slachtoffers. Niet alleen omdat u in de betreffende Delhaize werk verrichte.

En als ik tussen de regels lees, en u zegt dat er mensen formeel herkend zijn, krijg ik de indruk dat u, tot uw eigen verbazing, moest vaststellen dat één of meer uitvoerders u ook niet geheel onbekend waren, of u toch althans die indruk kreeg.

Ik kan helaas niet alle bijdragen grondig doorlezen, en lees veel diagonaal, maar is dit enigszins de teneur van wat u weet of is het uit tweede bron? Excuseer voor het vrijpostige karakter van de vraag, maar u begrijpt dat al te veel vaagheid, hoewel de er door u opgegeven reden ervoor pertinent is, het één en het ander toch nogal wazig maakt.

37

Re: Getuigenis Murcielago

Dus u bedoelt dat er een groepje van 3 was en dan nog apart 1 iemand die de executies deed? Na afloop is deze persoon niet mee gevlucht met de auto maar gewoon binnen gegaan? Dit heeft u zelf gezien op de eerste rij? Dat is eigenlijk een fantastisch nieuw feit dan! Dringend eens met Kuros praten dan! Jullie kunnen best samenwerken dan. En de reus hebt uzelf herkend ook? Of achter van horen zeggen?

38

Re: Getuigenis Murcielago

winne wrote:

Na afloop is deze persoon niet mee gevlucht met de auto maar gewoon binnen gegaan?

Neen als ik het goed begrijp de andere richting op,met een ander voertuig, geen GTI maar een gewone Golf die aan café The Fox stond. Daar is ergens een nota van, de persoon aan het stuur zou Axel  Zeyen geweest zijn. Zijn dit roddels of waarheid, dat weet ik niet (i.v.m. Zeyen dan hé).

39

Re: Getuigenis Murcielago

Beste Mucielago, ik zou je bij deze willen uitnodigen op de volgende bijeenkomst van forumleden. Wij hebben op de vorige Kuros gehad, die zijn verhaal in alle openheid verteld heeft. Graag zou ik van U hetzelfde zien, je zal er allesinds betrouwbaarder mee overkomen

Re: Getuigenis Murcielago

Volgens die getuigenis was dat ook iemand van Bende Haemers (Axel Zeyen). Zou meer ophelderen dan 25 jaar bende-onderzoek. Murcielago, klopt de stelling: oude, reus, killer dan volgens jou? Met dan nog een 4de persoon bij?

Is het dan Patrick Haemers die langs de zijkant is weggegaan? Wat was rol van Murat Kapllan dan? Is de chauffeur in de wagen die via parking kwam in de auto blijven zitten of is die binnengegaan. Anders zijn ze al minimum met 5. Denk je dat Philippe De Staerke op de dag zelf ook aanwezig was. Of was het enkel zijn rol om avond voordien opgemerkt te worden?

Dit geeft natuurlijk een totaal andere kijk op de feiten. De 2de auto die aan Fox stond is dus waarschijnlijk in alle rust kunnen wegrijden? Vraag blijft wie is Kuros dan tegengekomen in Denderhoutem? Misschien dat die 2de auto dan via Leerbeek gevlucht is. Of was dat nog een ander opgezet nepspoor? Ben je tijdens overval bedreigd, geschopt, beschoten?