51

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Men heeft zelfs nooit stilgestaan bij het feit dat VDS op de parking vermoord werden en zogezegd te voet waren.

Want ze waren met de wagen...

Murcielago wrote:

Neen, want de plaats waar ze geacht werden naar toe te komen, uit die richting kwam de echte reus.

Een belangrijk vraagje, schoonvader zei dat hij schoten hoorde toen zijn dochter nog maar pas vertrokken was. Klopt dit? Of hadden ze al gewinkeld?

Murcielago wrote:

de robotfoto nr19

Ik zie er de kop van Haemers in. Vergeet ook niet de huiszoeking die hij kreeg na Overijse. Maar dan moet je wel lef hebben om daarna weer toe te slaan of bescherming.

Murcielago wrote:

Hoelang is er discussie over de 4de man?

Normaal want mensen die het mee maken zien alleen chaos en denkt aan 1 ding, hoe geraak ik (en mijn kinderen) hier levend uit. Maar het is logisch dat de ingangen afgesloten waren, dus aangezien ze langs achter met 3 waren moet er iemand van voor ook geweest zijn. Murcielago, zag jij maskers of bivakmutsen? Indien beiden wie droeg de maskers? De 3 of de reus?

Re: Getuigenis Murcielago

Renne wrote:

Een belangrijk vraagje, schoonvader zei dat hij schoten hoorde toen zijn dochter nog maar pas vertrokken was. Klopt dit? Of hadden ze al gewinkeld?

Renne, je stelt me teleur, lees het dossier nog eens. Een kasticket van 19u40, en 3 van de 4 gezinsleden lagen net aan de uitgang, wat denk je? Maar, als je denkt dat er verplaatst werd en geprutst met bewijzen, dan volg ik je wel, want dat is duidelijk.

Renne wrote:

Maar het is logisch dat de ingangen afgesloten waren, dus aangezien ze langs achter met 3 waren moet er iemand van voor ook geweest zijn.

Ja Renne, maar hoeveel mensen stellen dat ze met 3 waren? Veel hé! Plus de hulzen van de politieschutter die niet teruggevonden werden. Als je goed het dossier leest en je kunt tussen de lijnen door lezen, dat klopt de verklaring niet, ofwel vindt je de hulzen niet en verklaar je dat, maar ook niet stellen dat je enkele als souvenir wil houden (dat klopt niet hé).

Renne wrote:

Murcielago, zag jij maskers of bivakmutsen?indien beiden wie droeg de maskers? De 3 of de reus?

Volgens mij is het simpel, de reus droeg geen van beiden, ook binnen niet, enkel een sjaal. Maar op die tijd van het jaar, is het niet ongewoon hé. Wat wel duidelijk vreemd was en vandaar ook dat het opviel, hij kwam uit de richting waar een voertuig stond en dat voertuig leek verdomd heel sterk op de wagen dat langs de andere kant juist weg was.

Als je het dossier leest en nog eens leest dan zie ik één rode draad: de uitvoerders wisselden duidelijk af per overval, maar hanteerden steeds dezelfde modus operandi. De reus, de schutter kwam steeds deels te voet naar de winkelketen. De anderen met de wagen, er is zelfs geen eenduidigheid over de kleur of model. Waar ik mij de laatste tijd aan erger: wie in België is in staat om dit uit te voeren, ter controle na te gaan in de pers. Wat was de bedoeling de macht die misdaad gebruikt om terreur te zaaien of de misdaad die met de verdedigende macht terreur zaaide, om de macht te laten wankelen.

53 (edited by club_le-happy-few 16-10-2009 23:22)

Re: Getuigenis Murcielago

Dus Haemers droeg geen pruik? David VDS getuigde dat hij een soort zwarte piet-pruik op had en soort bruine crème op had en dacht eerst dat het met Sint-Maarten te maken had of een grap van één of andere carnavalist was.

54

Re: Getuigenis Murcielago

Heb een paar bewerkingen gedaan met paint op foto, en dan komt 19 wel dichter bij Patrick Haemers te liggen. Zeg wel, dichter. Zie zelf geen sprekende gelijkenis, persoon oogt zo wel veel jonger, afbeeldingen Patrick Haemers op internet zijn van latere datum, de duidelijke althans die legio te vinden zijn.

55

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Renne, je stelt me teleur, lees het dossier nog eens. Een kasticket van 19u40, en 3 van de 4 gezinsleden lagen net aan de uitgang, wat denk je?

Juist daarom ik het vraag, maar het was gewoon om te weten of de schoonvader echt wel direct bedoelde. Hij zou gezegd hebben: mijn kinderen waren pas weg of ik hoorde de schoten. Wat is pas? Het was in ieder geval niet de gewoonte dat ze met het hele gezin gingen winkelen.

Murcielago wrote:

Er is zelfs geen eenduidigheid over de kleur of model.

En over de volgorde van de slachtoffers bestaat er ook geen zekerheid.

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Renne, je stelt me teleur, lees het dossier nog eens.

Murcielago, het is hier een forum, geen quiz.

57

Re: Getuigenis Murcielago

Beste, opgelet om vragen te stellen voor een "Quiz" moet je de dossiers soms goed beheersen. Het kan geen kwaad dat eventuele getuigen de leden op hun kennis testen alvorens zelf een stap verder te gaan. Maar wij hebben geen toegang tot "het Dossier".

Re: Getuigenis Murcielago

Renne, de schoonvader waarvan sprake, is ook vader en grootvader in het dossier. Ik zal het sterker maken, het is belangrijk te weten waar hij dat zei en hoe.

Big Dickus, ik en alleen ik heb het recht te twijfelen en als jij denkt dat ik er een quiz van maak dan mag je gerust mijn wetenschap over de gehele zaak gerust overnemen hoor. Wie je bent of welke rol je ook speelt, interesseert mij niet maar dergelijke opmerkingen aanvaard ik niet. Want dat is één van de hoofdredenen waarom mensen aarzelen om te reageren in dit dossier.

K&, je hebt gelijk en ik denk inderdaad dat je het dossier moet kennen en inzage moet hebben.

Beste forumcollega's, kan er mij iemand zeggen hoe ik een bestand met 300 pagina's op het forum kan plaatsen? We zullen zien of Big Dickus dan nog aan een quiz durft te denken, of minsten het vergelijk met quiz durft te maken. Ik ben immers bereid informatie te delen, ook openbaar.

Re: Getuigenis Murcielago

En wat hebben ze gewonnen? Geen reactie meer, dit zegt veel. Ik had absoluut de beste bedoelingen maar ik stel vast dat er ook hier gefrustreerde flikken tussen zitten. Ik ben geen dommerik he. Je moest is weten hoe goed geplaatst ik ben om te weten dat onze wereld om geld, sex en macht draait. Als ik zeg goed geplaatst, daarmee bedoel ik dat ik het niveau van de loge, opus dei van heel dichtbij ken. En neen, ik mag en kan dat niet misbruiken en heb daardoor juist veel te verliezen. Ik verwijder mijn profiel vanaf nu.

Weet enkel dat ik sinds vandaag ook weet wie kuros is, het lijkt me verstandiger om met hem mijn informatie te delen.

60 (edited by K& 18-10-2009 21:09)

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago, opgelet er zijn open en gesloten forums in (Wallonië).

  1. De ene kan iedereen inzien ook de zoekmachines, zoals Google, maar dan moet je rekening houden met reacties binnen een wettelijk kader waar ik niets over weet.

  2. De andere zijn gesloten websites met paswoorden.

Gelieve eerst je advocaat te raadplegen en best een stel kopies te nemen op voorhand. Je kan ook publiceren in het buitenland maar ook hier zijn er waarschijnlijk verplichtingen. Best is, denk ik, een geselecteerde groep mensen waar je vertrouwen in hebt bij je advocaat in je papieren eens een kijkje te laten nemen alvorens alles op het net te gooien.