Re: Getuigenis Murcielago

K&, vooreerst mijn dank voor je advies maar hier had ik wel over nagedacht. Het gaat om een dossier waar geen gegevens over mij in staan maar eerder over het onderzoek van de parlementaire commissie.

Mijn bedoeling is enkel ervoor te zorgen dat mensen niet twijfelen aan mijn dossierkennis en aan te tonen dat heel goed weet waarmee ik bezig ben, spijtig genoeg. Blijkbaar bestaan er nog steeds mensen die nog maar durven te twijfelen en  sommigen maken toch zo'n domme oppervlakkige opmerkingen.

Je begrijpt wellicht dat dergelijke zaken na 24 jaar mij de strot uitkomen hé. Nu blijkt het weer zo te zijn dat er ook hier klootzakken de boel verpesten. Mijn excuses voor mijn taal gebruik maar ik ben het grondig beu.

Re: Getuigenis Murcielago

Je kan bv. dat document online bewaren op Adrive, en enkele mensen je login en passwoord geven. Of via megaupload. Of het op je persoonlijke webruimte (heb je normaal bij Belgacom, Telenet, ...) plaatsen. Desnoods noem je het document "Huiswerk" of zo zodat het minder verdacht lijkt.

Re: Getuigenis Murcielago

Let maar een beetje op uw woorden beste Murcielago. Iedereen zit hier met de bedoeling wat wijzer te worden, de ene gelooft dit, de andere is van iets anders overtuigd. Met een scheldtirade bereik je niks. Probeer liever wat minder -dt fouten te schrijven en een degelijke zinsconstructie op te bouwen, jij met je goeie functie.

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Kan er mij iemand zeggen hoe ik een bestand met 300 pagina's op het forum kan plaatsen?

Je kan het geheel scannen in een PDF document, dan is het te rescalen, dat het niet zo fantastische veel Kb inneemt en kan je het online zetten, e-mailen of FTP en naar de beheerder.

65

Re: Getuigenis Murcielago

Aan believer: oude truuk van de intellectuelen, werkt niet meer! Door mensen aan te pakken op hun stijl of grammaticale fouten, probeer je hun geloofwaardigheid aan te tasten en je eigenwaarde te vergroten. Dit forum is eenvoudig klankbord voor het uitwisselen van ideeën, geen literair oeuvre.

Dezelfde truken worden toegepast op de Franstalige websites waar Vlamingen amper durven schrijven uit schrik voor hun vele taalfouten. Laat eenieder spreken zoals hij gebekt is met fouten. De juistheid en betrouwbaarheid van de informatie telt , al de rest is b.sh. Met excuses voor het grove taalgebruik.

66 (edited by Biggus Dickus 19-10-2009 14:26)

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago, die opmerking over die quiz doelt niet op jou kennis van het dossier of op hetgeen je allemaal hebt meegemaakt (ik hoop dat ik de kans krijg daar in de nabije komst een oordeel over te vellen), maar op het feit dat je vrijwel nooit zegt waar het op aan komt. Waarom moet Renne eerst het dossier nog eens grondig herlezen om tot de juiste conclusie te komen, of waarom zouden de forumleden eerst bvb. Z17 van Geeraerts moeten lezen om te weten te komen welke geheime organisaties er allemaal bestaan?

Je moet beseffen dat de wazige en cryptische manier waarop je je informatie aandraagt vragen oproept bij de andere forumleden, die net als ik met de beste bedoelingen nota nemen van en deelnemen aan dit forum, en je verhaal met argusogen volgen. Het getuigt van weinig volwassenheid dat je iedereen die ook maar de minste kritische kanttekening bij je verhaal maakt de huid vol scheldt (ik citeer hier eventjes: klootzakken, domme oppervlakkig opmerkingen, gefrustreerde flikken, arme jongen), in plaats van naar de essentie te gaan en te laten weten hoe dan volgens jou de vork dan wel aan de steel zit. Daar gaat het trouwens op een forum om me dunkt, als iedereen dezelfde mening is toegedaan is het overbodig.

Enfin, dit gezegd zijnde hoop ik dat we in een goede verstandhouding kunnen verder werken, en dat je beseft dat ik noch een flik noch een gangster ben, maar een kind van de jaren '80 dat niets liever heeft dan dat deze schandvlek in de Belgische geschiedenis wordt opgehelderd.

67 (edited by believer 19-10-2009 13:54)

Re: Getuigenis Murcielago

Laat eenieder spreken zoals hij gebekt is? Het zijn jullie met het  intimiderende woordengebruik die op een agressieve manier mensen proberen het zwijgen op te leggen en in diskrediet te brengen wanneer sommigen hun visie proberen te weerleggen. Ik ben zelf een reus van 1m95, is het de bedoeling dat bij een volgende meeting ik jullie intimideer? Zo geraken we geen meter verder.

Laat ieder geloven wat hij wil en probeer met bewijzen of volledige verhalen hun visie te veranderen. Wij hebben hier op het forum al lang genoeg op een verhaal moeten wachten, dat ieder moment online ging komen. uiteindelijk zijn er enkelen die het nu gehoord hebben op de meeting in Aalst. Zelf heb ik maar achteraf over de meeting gehoord en heb ze dus gemist, dus ken ik dat verhaal nu nog niet volledig. Dus vergeef de mensen die pas iets voor waar aannemen wanneer ze het volledige verhaal kennen maar begin niet direct met scherp te schieten.

Komt het volledige verhaal van Kuros online of kan iemand dit doormailen?

68

Re: Getuigenis Murcielago

Murcielago wrote:

Renne, de schoonvader waarvan sprake, is ook vader en grootvader in het dossier. Ik zal het sterker maken, het is belangrijk te weten waar hij dat zei en hoe.

Juist, dat wou ik horen. Hij is volgens mij de persoon die ons vooruit kan helpen. Voor er sprake was van u dacht ik dat en nu je dit antwoord geeft ben ik het zeker. Maar zoals je zegt, hij is vader en grootvader, m.a.w. dan hou je bepaalde zaken voor u. Wat ik kan begrijpen, want wat het resultaat ook oplevert, het brengt niemand terug.

Re: Getuigenis Murcielago

K& wrote:

Dit forum is eenvoudig klankbord voor het uitwisselen van ideëen, geen literair oeuvre.

Volledig mee akkoord, maar het is ook allerminst de bedoeling dat mensen die er een andere mening op nahouden of enig gezond scepticisme aan de dag leggen worden uitgemaakt voor rotte vis, daar komen we helemaal nergens mee.

Re: Getuigenis Murcielago

Beste forumlezers, ik ben misschien iets te hard van stapel gelopen op enkele reactie, waarvoor mijn excuses. Het feit dat ik cryptisch de zaken neerschrijf, daarvoor heb ik een geldige reden dacht ik. Toegegeven, dankzij verklaringen op dit forum is er voor mij één ander nog duidelijker geworden. Kijk, ik ga het kort, duidelijk en verstandig proberen uit te leggen. velen onder jullie waren blijkbaar nog te jong op het moment van de feiten, ik was 17.

Zonder enig verwijt naar de politie toe moet ik toch aangeven dat de opvallende veiligheidsmaatregelen sinds de overval van Overijse de mensen stemt tot nadenken, laat staan een jonge snaak die heel nieuwsgierig is en van spanning houdt. Sinds deze maatregelen kon ik perfect op de minuut zeggen wanneer de ene ploeg de andere afloste. Behalve de avond van de overval zelf.

Aan de parklaan aan de overzijde, stonden 2 agenten met een machinegeweer. Althans ik hoop dat het agenten waren, want denk nu logisch na dat was wel aan de voordeur van VDS dat die agenten stonden. Dat was angstaanjagend zo opvallend met die wapens, maar aan de kant van de Delhaize, ter hoogte van de oprit van de roze villa, stond een R4 van de BOB destijds, zij vertrokken heel langzaam met gedoofde lichten gedurende de afdaling van de Parklaan tot aan de texaco van de Eikstraat. Om aldaar te draaien en terug naar boven te rijden richting haring. De agenten ,veronderstel ik nog steeds, pikten de andere 2 zwaarbewapende agenten op en reden verder, richting haring en dit keer met aangestoken lichten.

Ter hoogte van het huis naast het appartementsgebouw waar VDS woonde, stond een bruinachtig voertuig, het kan een golf geweest zijn, een fiesta maar zeker geen Mercedes. Daaruit is Patrick Haemers gestapt, de Parklaan over langs de middenberm om langs de voorzijde de winkel te betreden en te garanderen dat de fam. VDS in de val zat. Dit moet grootvader geweten hebben dat dit het sein of voorteken was van iets ergs. Hij heeft zelfs geluk gehad dat hij niet gezien werd zo snel stond hij daar, maar wel gewapend en uiteindelijk stond die familie daar te smeken voor hetgene dat zij al vreesden.

De familie VDS heeft toch iets aan de hand gehad met nummerplaten, waarvan de gegevens gekopieerd werden en waardoor VDS facturen kreeg van een depannagebedrijf, wel wie heeft er een aandeel in depannage bedrijven denken jullie? Juist ja, Murat Kapllan. Maar het was hij die ook op die plaats voor de deur van VDS, mijn voertuig stal. Uitgerekend in de buurt van een oude kompaan laat Murat Kapllan opzettelijk een spoor achter, een spoor dat gelinkt werd naar mij. De dag dat ik van de verzekering mocht geld innen, kreeg ik telefoon van de BOB met de melding dat mijn voertuig terecht was en nog veel bla bla bla.

Eén groot probleem, het voertuig was beschoten en men zei me (dit kan ik niet bewijzen) dat er een dood lichaam werd in teruggevonden. Veel last en ongemak tot gevolg. Ik werd op een bepaald ogenblik, in het kader van een ander dossier en veel te lang om uit te leggen, ook beschuldigd en had er niets meet te maken. Wat ik ook weet dat er bij VDS en de omgeving veel druk werd uitgeoefend. Morgen meer, want ik ben moe. tot morgen