1,001

Re: Zoekactie Ronquières: 1985-1986

Asjemenou wrote:
ui606t6zq8 wrote:

Wij kregen de indruk dat met opzet getracht was bepaalde verbanden te doen leggen door degenen die de wapens zouden vinden, aldus Troch
Toen Troch ondervraagd werd in verband met een verdachte Becker, vertelde hij dat het dossier daarrond gedurende 17 maanden in Nijvel was, zonder dat er iets nieuws in gebeurde.

En dan zei Troch tegen de journalist:
"Wij konden alleen vaststellen dat een aantal verdachten waren vrijgelaten.
ESTIEVENART scheen het goed begrepen te hebben. 
Indien er IETS in Ronquiere is gevonden, was het dankzij DEZE getuige.
Alles wordt in Nijvel verborgen gehouden, zo zei Troch nog.

Anderhalf jaar na de vondst te Ronquieres.
Nadien kreeg het verhaal een compleet andere invulling.

Dit zo is veel te vaag. Bijvoorbeeld, wat wordt bedoeld met ‘ESTIEVENART scheen het goed begrepen te hebben’? Wie of wat is de bron van dit, volgens de schrijver, aan een journalist gedaan verhaal of is slechts een deel van dit verhaal aan een journalist gedaan? Aan wie dan en waar kunnen we dat terugvinden? Je moet een touw aan een verhaal vast kunnen knopen, zodat dat niet op zichzelf blijft staan en dat bij voorkeur binnen de context waarvoor deze website staat, vind ik.


Dit ben ik helemaal met u eens, alsook uw vorige post.
Deze manier van schrijven, maakt het voor een hele hoop mensen hier op het forum, er niet makkelijker op.

1,002

Re: Zoekactie Ronquières: 1985-1986

Ik heb het over nieuw lid tipsobidru. In het gewone leven inderdaad bekend vanwege zijn 'tipsy' stijl.

1,003

Re: Zoekactie Ronquières: 1985-1986

Als ik mij niet vergis hebben ze uit het riviertje de Samme ook een wagen gehaald van de bende van Baasrode
Je had de vroegere sluizen en aan de sluizen op de Samme had je grote waterreservoirs om de sluizen te laten vollopen en in een van de waterreservoirs zou ook een wagen gevonden zijn (nogmaals als ik mij niet vergis)

1,004

Re: Zoekactie Ronquières: 1985-1986

Kent iemand een waterloop waaruit nog geen autowrakken werden opgevist?

"Als ik mij niet vergis" : zou je dan niet beter je speculaties voor jezelf houden?

1,005

Re: Zoekactie Ronquières: 1985-1986

ken je die van het het verschil tussen Delta en imazibraine?
delta zocht naar sporen van en bewijsmateriaal tegen de Bende Van Nijvel
Imazibraine zoekt problemen en geen oplossingen


oplossingen voor zijn psychische problemen

1,006

Re: Zoekactie Ronquières: 1985-1986

Imamigraine ,
Waarom die frustratie ? Ik probeer gewoon te helpen met info en mischien is deze al achterhaald

1,007

Re: Zoekactie Ronquières: 1985-1986

'Imamigraine' :

Het onderdeurtje dat voor halfgeletterd moest doorgaan begint al wat uit zijn rol te vallen. Hij vertoont plots enige assertiviteit.

Hij kent hier en daar zelfs hoofdletters en leestekens.

1,008

Re: Zoekactie Ronquières: 1985-1986

kenza

imagibraine draait gewoon door

niemand met normaal verstand twijfelt hier aan je goede bedoelingen, of ze twijfelen aan de inhoud van je posts dat is hun zaak en hun recht

maar zoals imabizaine hier op iedereen zit te kappen en te happen en te trappen?

de meesten kijken de andere kant op
dat deden ze in Duitsland ook
En dan zegden ze “Wir haben es nicht gewu ßt”

1,009

Re: Zoekactie Ronquières: 1985-1986

kenza wrote:

Imamigraine ,
Waarom die frustratie ? Ik probeer gewoon te helpen met info en mischien is deze al achterhaald


Nu nog even wachten tot het personage 'lichtgestoorde Hollander' weer op de scène verschijnt.

Of  wie wordt de volgende?

Een Leuvens drankorgel dat in elke zin psychiatrisch advies meent te moeten geven hebben we al.

1,010

Re: Zoekactie Ronquières: 1985-1986

Ja als het typetje verbrandt is dan hangt er al een nieuw in de kast te wachten
De tip aan typetje is het scheld forum

Niet afdwalen , die streek diende volgens mij gewoon als afleiding van een andere streek