Re: Oudergem: 13 Februari 1984

dim wrote:

In de buurt van Cartago. Waarom?

Gewoon dom toeval eigenlijk. Toen ik jouw post las, was ik net dit aan het lezen over de Ecoovie-sekte waaruit blijkt dat 'Norman Williams' momenteel in Granada in Nicaragua zit » retirenicaragua.wordpress.com

Vlakbij Costa Rica dus, waarmee ik niet wil gezegd hebben dat die twee dingen iets met elkaar te maken hebben.

52

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Bij Costa Rica denk ik altijd aan Przedborski, Deferm en Vander Elst. En aan Iran-Contra. Maar ook dat is vermoedelijk een ander verhaal. Bien que...

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Wel, met Iran-Contra is Maltais in ieder geval ook niet ver weg...

54

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

dim, The woods, kan dat niet "The Hoods" zijn? Want daar heb ik volgens mij ergens wel iets over gelezen in een documentje. Zou extreem-rechts groepje zijn uit de tijd van Christine Van Hees, die waarschijnlijk wel gekend waren door de punks.

55

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Mogelijk is één van de twee versies een medeklinker verwisseld, kun je over dat document iets terugvinden? Een aantal namen om naast elkaar te leggen bv.?

56

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Zeker wel, ik zit nu op mijn werk, maar zal morgen (avond) de passage hier vermelden. Ik dacht alvast ene Kleenex te herkennen.

57

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Kleenex (Alain D.) stond inderdaad dicht bij de (h/w)oods.

58

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Eerste persoon heeft het over: Looping, Marco, Sergio, Petit Charles, Grand Charles, Didier Bora, Alain Zimmerman, Bruno met bijnaam 'becq de levier'), Valerie Jacques.

Tweede persoon heeft het over: Pattex (leider), Le Thure, Looping (Patrick Mores, kan ook iemand anders zijn)?

59

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Eerste persoon had het ook nog over 'Guy Para'.

60

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Inderdaad, dat zijn ze! Vooral Looping was helemaal een beest naar het schijnt. Heb je dat documentje ergens op PDF of zo?