81

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Ik ben er inderdaad bijna zeker van dat het "popov" betreft. Ik vraag me wel nog af of hij ook "le russe" zou kunnen zijn (gezien de naam).

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Leeft die Pattex nog? Is het zeker dat Looping die P. Mores is? Van waar komt die informatie over die bende (met Pattex, Looping, le Thure, ...) nu in 2014? Het is waar dat sommige mensen spraken over een bende van 20 personen gewelddadige en met brommen die leefden in luxueuse appartementen in Brussel (is er daar een link met vanden Boeynants of Blaton of De Pauw)

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Pattex leeft nog. Die Looping heet misschien P. Mores, maar dat is toch eerder twijfelachtig. Vermoedelijk gaat het om een andere P.

84

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Er is in de vriendenkring van ex-Woodies inderdaad iemand met de bijnaam "looping", maar die heet Patrick B. Je zou hierdoor kunnen vermoeden dat dit onze man is

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Nog iets vreemd ik herlees de pv's en in 1984 in de squat van sommige punks op de Brand Whitlocklaan wordt er daar een postale kaartje gevonden gestuurd van een Alice naar een zekere Ture? dim, bent u de zelfde dim op de Franstalige forum Les tueries du Brabant? Sorry voor mijn Nederlands ik ben Franstalig.

86

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Yep, dim is dim. Uw Nederlands is opperbest!

Interessant detail, ik had het niet opgemerkt.

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

oh bedankt dim, maar het schijnt dat u ook tweetalig bent? En er is een Alice in de punkmilieu (Sieglinde V.H)  maar wie is Pattex? Deze voornaam heb ik vaak gehoord tijdens mijn jeugd (waarschijnlijk omdat hij nam Pattex in een zak om zich te druggen).

88

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Pattex = Alex Vr., schijnbaar was hij min of meer de leider van de Woods.

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Het is misschien een toeval maar waarschijnlijk 2 leden van de h/woods leefden in een appartement op De Brouckèreplein en waar? In de toren van Philips gebouwd door De Pauw, grote vriend van Vanden Boeynants en wie was president van Philips in die tijd? Vanden Boeynants. Een ander toeval is dat die twee gewelddadige leden  werkten in de Heizelpaleizen (opbouwen van stands) en wie was de leider van de Parc des Expositions in de Heizel? Nog Vanden Boeynants.

Vanden Boeynants > CEPIC > rechts-extremistische banden. Begrijpen jullie wat ik bedoel?

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

De Pauw en VDB hebben bij wijze van spreken heel Brussel gebouwd. In denk dat de kans groot is dat je dan vroeg of laat in één van hun gebouwen terechtkomt.