Re: Robert Beijer
Het team dat wagens prepareerde bestond uit Bouhouche, Erik Lammers * en Alain Weykamp (aldus Bultot toen deze stevig aan de tand werd gevoeld door Van Rossem).
Als Gladio een juiste piste is, geef ik deze piste het meeste kans voor Eigenbrakel/Overijse. In Aalst, met de carnavalsliedjes op radio Mi Amigo, dat kan ik zeer moeilijk geloven. Ook - bovenstaande post - geloof ik nooit dat een FN directeur daar heeft staan schieten bij Dekaise. Mendez is herkend maar Mendez zag er uit als de doordeweekse nonkel in de jaren '80.
Dekaise sleutelzaak; misschien. Volgens mij Temse nog meer sleutelzaak omdat het doel van de overval -die vesten - nergens zo duidelijk is + de periode waar een afstand lijkt te groeien tov gewoon banditisme (feiten voor de zomer van '83) in combinatie met intrede Lekeu. Als men die zaak nu eens ten gronde had uitgespit, men was ook al een eind gekomen.
* Eric Lammers bij wie één van de vesten van Temse zijn terug gevonden
** Eric Lammers die met Ruth Lionel een wandeling maakte in Ronquières een aantal dagen voor de spectaculaire vondst aldaar
*** Ik vind de quote zolang Eric Lammers leeft is er nog hoop op waarheid geniaal.