Re: Jean Bougerol

HIPA wrote:

Een man belt mij op en verteld; ik was enkel dagen voor de aanslag op Aalst aan het joggen met FC Denderhoutem, locale voetbalclub. Het was vroeg in de ochtend, we liepen aan de Docusberg aan de rand van parking Delhaize.

Uit deze verklaring blijkt dat de man dus niet de enig getuige is geweest, hij spreekt van een voetbalploeg en heef het over "we" die aan de Docusberg liepen. Misschien zijn er dus nog voetballers uit die ploeg van toen die zich iets herinneren.

Re: Jean Bougerol

Veel sterkte David. De enige reden van de verlenging van het onderzoek lijkt me om alles te rekken zodat de laatste 'hoofdrolspelers' nog van een rustige oude dag kunnen genieten tot aan hun dood.

Zolang men dossier Mendez niet wil toevoegen blijft dit alles een grote georchestreerde leugen.

73

Re: Jean Bougerol

Er wordt dikwijls beweerd dat het Mendez-dossier de sleutel tot de oplossing is, maar waarom? Omwille van enkele uitspraken (o.a. kindslachtoffers), of zijn er nog andere doorslaggevende elementen?

74

Re: Jean Bougerol

Wapens voor drugs, valse end user certificats, vliegtuigen met als inhoud op papier balen katoen maar toch verzekerd voor miljoenen? Linken, namen, geldstromen witwassen, geheime diensten en ga zo maar door.

Re: Jean Bougerol

Mendez en Finné waren op hoogte van financiële transacties betreffende drugs for weapons etc.

Aangezien men ergens een schrikbewind moest toepassen (strategie spanning) was Delhaize een gemakelijk slachtoffer... zwart geld, hun interesse in noordkwartier dat aan beschermde Franse informanten beloofd was,..

Dit zijn milieus die hun territorium niet zonder geweld afstaan, dan is het oorlog.

76

Re: Jean Bougerol

Waar haalt u vandaan dat Mendez en Finné op de hoogte waren van financiële transacties betreffende drugs voor wapens?

77

Re: Jean Bougerol

club_le-happy-few wrote:

Zolang men dossier Mendez niet wil toevoegen blijft dit alles een grote georchestreerde leugen.

Dat dossier is al heel lang in bezit van de speurders van de Cel Waals Brabant.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

78

Re: Jean Bougerol

Om iemand te herkennen moet er toch een voorgaand contact geweest zijn al dan niet enkel visueel. Hoe zou men anders Bougerol kunnen herkennen.

Re: Jean Bougerol

Heel goed opgemerkt Bossi.

80

Re: Jean Bougerol

Men kan iemand tegenkomen en later ergens op foto herkennen dat is mogelijk. Maar het kan ook een verklaring van herkenning zijn om Bougerol in opspraak te brengen, postuum en dus zonder risico. Ik zou aan deze getuigenis niet teveel waarde hechten.