31

Re: Brusselse zakenwereld

https://books.google.be/books?id=hskmDw … mp;f=false

Mathot en Don Felix deelden blijkbaar dezelfde minnares.........dat kan één en ander verklaren. Naam Kollbrunner Winnie.

Nog een weetje:

"
Jean-Pierre Van Rossem zaliger ging in 1995 voor de Kamer Van Volksvertegenwoordigers een en ander uit de doeken doen. Toen hij de naam Felix Przedborski, (alias Don Felix, een absolute hoofdrolspeler in de Bende Van Nijvel en vele andere dossiers!) uitsprak, werd prompt zijn microfoon uitgezet. Tot zover de vertegenwoordiging van het volk. Hij stuurde dan maar zijn verhaal naar enkele kranten. Die kregen echter opdracht om het niet te publiceren "

Wist u trouwens dat er heden ten dage nog altijd persverbod bestaat ivm sommige zaken over de Bende. ?

Re: Brusselse zakenwereld

fenix wrote:

https://books.google.be/books?id=hskmDw … mp;f=false

Wist u trouwens dat er heden ten dage nog altijd persverbod bestaat ivm sommige zaken over de Bende. ?

Dat geloof ik graag. Mensen zijn nog steeds zeer voorzichtig. En dan blijft de grote vraag waarom. Want de hoofdrolspelers zijn dood en men kan aan het publiek makkelijk een verhaal verkopen van doorgegeven wapens en onderlinge afrekeningen. Men kan het bende verhaal perfect herschrijven zonder daar al te grote namen of motieven aan te koppelen (losstaand van of dit al dat niet de waarheid zal zijn). Of hebben de nog levende verdachten toch ergens een geheime 'levensverzekering' liggen?

33

Re: Brusselse zakenwereld

Tja, ik heb het over een politieke beslissing, ik denk dus dat het woord "voorzichtig" hier niet van toepassing is.

En laat ons even positief maar praktisch denken. Stel dat er morgen 3 verdachten hun DNA matcht met de gevonden sporen. Welke advocaat of zelfs batterij advocaten zou er in staat zijn het dossier (volledig)  door te nemen ? En hoe lang zou dat duren? En wat met kroongetuigen die de laatste tijd bij bosjes naar het hiernamaals gingen ?
We kunnen alleen nog hopen op een mirakel. Naar "t schijnt kan in volle uitzichtloosheid hoop zelfs  mirakels verrichten.

34

Re: Brusselse zakenwereld

Potverdorie, Van Rossem had gelijk ( alweer), wat het (zwarte) geld van het koningshuis betreft

In het boek van Thierry Debels staat dat een zekere kolonel  Noël Vaessen zou bevestigd hebben dat David Verney zijn halfbroer Albert II zou in contact gebracht hebben met JP VR ivm Moneytron. Zie het boek van Thierry Debels over :Kroongeheimen: waarheid en leugens over het Belgisch koningshuis 
https://books.google.be/books?id=xWpxAA … p;f=false.

Ik, niet vies van complottheorie min of meer, begin me meer en meer zorgen te maken over het potteke Pentotal dat te zien was in zijn laatste documentaire. Ik herinner mij ook dat hij toen iets zei van " als ze mij nog veel pesten zeg ik de waarheid en kunnen ze mijn KL...kussen.

35

Re: Brusselse zakenwereld

In een van zijn laatste interviews met Eric Goens legt hij het gewoon uit hoe die halfbroer belegde voor de Royals !
Van Rossem zat in de illegale geld business  … dus ook in de leefwereld van de opdrachtgevers die een Bende creëerden om mensen te liquideren . Dit kon gaan van de wapenlobby tot de drugswereld ook de partouzen met kinderen .
Er bestond wel degelijk een pedo netwerk uit bekende namen .
Een Wisselende bezetting van de bende over 5 jaar . Voor het sprookje te laten bestaan waren er steeds continuïteiten zoals kleding en wapens .
Alles lijkt onder leiding gestaan te hebben door de top van de rijkswacht . Met daaronder de gekende bendes , in den beginne voornamelijk Noord Frans , later meer de Brusselse milieus .
In Aalst de laatste is mij de oorzaak nog altijd niet duidelijk .
Altijd dezelfde namen allen verbonden aan Celcle Des Nation

36

Re: Brusselse zakenwereld

fenix wrote:

Potverdorie, Van Rossem had gelijk ( alweer), wat het (zwarte) geld van het koningshuis betreft

In het boek van Thierry Debels staat dat een zekere kolonel  Noël Vaessen zou bevestigd hebben dat David Verney zijn halfbroer Albert II zou in contact gebracht hebben met JP VR ivm Moneytron. Zie het boek van Thierry Debels over :Kroongeheimen: waarheid en leugens over het Belgisch koningshuis 
https://books.google.be/books?id=xWpxAA … p;f=false.

Ik, niet vies van complottheorie min of meer, begin me meer en meer zorgen te maken over het potteke Pentotal dat te zien was in zijn laatste documentaire. Ik herinner mij ook dat hij toen iets zei van " als ze mij nog veel pesten zeg ik de waarheid en kunnen ze mijn KL...kussen.

Onderschat nooit de corruptheid en het morele verval van politieke leiders en zeker niet tot hoever ze willen gaan om er beter van te worden. Alles lijkt op toeval, maar het is een 'feit' dat toeval en complot hand in hand kunnen gaan.