191

Re: Getuigenis frituuruitbater

Hallo kleur, na het lezen van uw reacties lijkt het mij dat je nog enkele vragen hebt. Stel ze gerust maar indien mogelijk liefst via forumbeheerder Ben aub.

192

Re: Getuigenis frituuruitbater

Hallo bely, was het deze persoon die jij herkende als nummer zeven?

http://users.telenet.be/renevlayen/Vittorio.jpg

193

Re: Getuigenis frituuruitbater

Reneke, ik denk dat je juist zit. Na de onthullingen over de bendereus ben ik op het forum actief beginnen zoeken naar foto’s van mogelijke verdachten. Zo ontdekte ik onlangs Jandrain. De foto’s van Vittorio heb ik al meermaals bekeken en inderdaad gaat het meer dan waarschijnlijk om robotfoto nr. 7.

194

Re: Getuigenis frituuruitbater

Dank je wel, bely. Vittorio is de enige waarvan de schedel inzakt ter hoogte van de ogen, zoals bij nummer 7.

Re: Getuigenis frituuruitbater

Begraven te Maubeuge » Forum

196

Re: Getuigenis frituuruitbater

Alle wegen leiden naar de doden ... dat zal de taak van De Valkeneer er ongetwijfeld makkelijker op maken.

197

Re: Getuigenis frituuruitbater

Maubeuge? Dat zal dan weer toeval zijn zeker. Wat mij vooral is bijgebleven van die struise persoon waren opvallende oogkasten zoals Reneke correct beschrijft. Anderzijds ben ik wel verbaasd over zijn lengte. Ik had  in mijn beschrijving over een man van +/- 1m80 maar iemand van 125 kg voor 1m88 lijkt visueel kleiner.

Re: Getuigenis frituuruitbater

Maubeuge of all places, en zoals je in het artikel kan lezen was zijn officiële naam in Frankrijk aangepast naar Adrien Vittorio, en ook andere geboortedatum/gegevens of begrijp ik het verkeerd?

199

Re: Getuigenis frituuruitbater

Van het vijftal ontbreekt nog een naam, namelijk die van de jonge kerel/zuiders type. En last but not least de persoon die belde in de frituur als zou hij na de aanslag in Aalst de bendewagen hebben achtervolgd tot aan “Het Houten Hand”. Het was iemand die duidelijk sprak in een bevelende vorm ... met een Brussels accent. Leek, met de nadruk op leek, op ex-Anderlechttrainer Martin Lippens. Iemand enig idee over de persoonsbeschrijving/foto van bankrover Lippens?

200

Re: Getuigenis frituuruitbater

club_le-happy-few, klaar en duidelijk, even knoeien met identiteitspapieren is voor bepaalde zware jongens geen probleem. Wat opvalt en waar ik mij persoonlijk vragen bij stel, is het overlijden op relatief jonge leeftijd van een aantal verdachten. Zijn die echt overleden of leven die gewoon ergens in zonnige oorden onder een andere identiteit?