Re: Wegenkaarten

LEO wrote:

Dat de gruwelijke feiten  in een ge-orchestreerd kluwen zijn ontaard is te danken aan een door de politiek  gemanipuleerd onderzoek. Dat is tenminste bewezen.

Dat is een pijnlijk feit...

32

Re: Wegenkaarten

LEO wrote:

Dat de gruwelijke feiten  in een ge-orchestreerd kluwen zijn ontaard is te danken aan een door de politiek  gemanipuleerd onderzoek. Dat is tenminste bewezen.

Dat is een pijnlijk feit voor de nabestaanden ... en een welkom detail voor de organisatoren van de moordpartijen.

Re: Wegenkaarten

Ik heb eens kaart 1 op Google Maps nagekeken. Als ik de aangeduide zone op de kaart goed kan oriënteren dan zou dit overeenkomen met de Rue d'Anthée (N951). Deze weg doorkruist hoofdzakelijk agrarisch en bosgebied. Merkwaardig is wel dat op het satellietbeeld van Google Maps langs deze weg redelijk wat percelen ondoorzichtig zijn gemaakt. Meestal worden op de beelden van Google Maps gebouwen en gronden onherkenbaar gemaakt omwille van veiligheidsredenen. Iemand een idee waarom dit zo is rond de Rue d'Anthée? Heeft er iemand van jullie deze weg al eens afgereden?

34

Re: Wegenkaarten

Heb je hiervan een voorbeeld? Want ik ben geen enkel gebouw of perceel tegengekomen dat ondoorzichtig is gemaakt. Ik zie ook niet direct een reden waarom dit het geval zou zijn.

Merovinger wrote:

Heeft er iemand van jullie deze weg al eens afgereden?

Wachten op Google Street View?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

35

Re: Wegenkaarten

Merovinger, de percelen langs de rue d'Anthée zijn gewone landbouwpercelen hoor. Voor welke teelt weet ik niet, maar als je inzoomt tot een hoogte van 400 m bemerk je de wielsporen van landbouwvoetuigen. Dus niets militair of zo, gewoon landbouwgrond. Wel een door God verlaten streek daar.

36 (edited by Hestur 14-03-2011 23:22)

Re: Wegenkaarten

Bouhouche had de gewoonte op kaarten locaties aan te kruisen.

Re: Wegenkaarten

Ben wrote:

Inlichtingen gevraagd omtrent een wegenkaart, grotendeels verkoold en verscheurd, gevonden in 1985 in het bos van Houssière te Braine le Comte ter hoogte van het wrak van een VW Golf welke gebruikt zou zijn bij de feiten. Het zou kunnen gaan om een kaart van Michelin, De Rouck of Giraud Gilbert. Meerder locaties in Waals-Brabant en Henegouwen in de omgeving van Charleroi werden onderstreept zijnde :

Anthee, Flavion, Ermeton-Sur-Biert, Wanfercee-Baulet, Boignee-St-Martin, Ligny, Tongrinne en Sombreffe.

Hey Ben, lijkt verdacht veel op een Falk kaart.

"Niets is wat het lijkt, want de waarheid veranderd nooit"

Re: Wegenkaarten

Als ik de schaal meet kom ik op 1/115000.Bij de eerste kaart kan ik hier op topo zien dat er ook een grot "Trou Des Nûtons" staat.Ook het gedeelte met la Forge staat op de kaart omcirkelt.

https://lh4.googleusercontent.com/_U3ZRR_t9GFU/TX9ZJJ8s-GI/AAAAAAAAAZ4/48cIdNP4WP4/s512/verbrande%20kaart%20bvn%20001.jpg

Op de tweede kaart staat eveneens een grot bij de omcirkeling "grotte de l'homme de Spy".

https://lh3.googleusercontent.com/_U3ZRR_t9GFU/TX9gLc52FsI/AAAAAAAAAaU/ryq2_zisYlo/s512/Kaart%202%20bvn%20001.jpg

Re: Wegenkaarten

Ben wrote:

Heb je hiervan een voorbeeld? Want ik ben geen enkel gebouw of perceel tegengekomen dat ondoorzichtig is gemaakt. Ik zie ook niet direct een reden waarom dit het geval zou zijn.

Ik heb hier niet  onmiddellijk een voorbeeld van. Ik herinner mij een artikel gelezen te hebben waarin gesteld werd dat de Nederlandse autoriteiten aan Google gevraagd hadden om bepaalde sites of gebouwen onherkenbaar te maken.

Het zal hier wel toeval zijn dat percelen in de buurt van Anthée onherkenbaar gemaakt zijn. Het lijken inderdaad alleen maar landbouwgronden te zijn. Misschien een rijke boer die niet wil dat ze van bovenaf zijn percelen komen besnuffelen.

Re: Wegenkaarten

geronimo: nog een link tussen beide kaarten is de aanwezigheid van een molen. Op kaart twee staat iets van "Anc. Min. Le Moulin de Goyet". Is dit een oude mijn?