591

Re: Overijse: 27 September

the end wrote:

Los van de mogelijkheden beide kunnen maar als de twee/drie wapens op hetzelfde moment bijna vuren, dat maakt dat de wapens waarmee  Finne vermoord zijn gekend zijn. En sluit in feite nog meer uit dat hij het 4de slachtoffer is. Eén van de redenen dat ze Finne op die positie plaatsen is zijn de wapens. Dit is ook belangrijk voor de daders ivm Aalst, men valt terug op automatismen.

Kan je hier een beetje meer uitleg voor geven a.u.b?

Re: Overijse: 27 September

The End, ik zit gekluistert aan mijn computer scherm! Net zoals wanneer de biologieleraar het voor het eerst over geslachtgemeenschap had.

593

Re: Overijse: 27 September

Finne kan moord vermoord zijn op het moment voor dat de daders de supermarkt binnengingen of bij het buitengaan. Er is 16 keer gevuurd met de 3 wapens die ze gebruikt hebben. 1 wapen heeft 9 maal gevuurd een ander 5 en nog een 2 maal.. Op basis van de gegevens en getuigen is uit te maken welke dader met welk wapen vuurde. Zowel in de begin fase of het einde is wat de dader die 9 maal vuurde duidelijk. Wat de dader doet die 2 maal vuurde is dus ook duidelijk vooral is er zekerheid over 1 schot op het einde. De niet gehoorde getuigen zijn duidelijk over het begin van de aanslag, achter hun rug hoorden ze klappertjes (meervoud). op dit moment heeft de dader met het wapen dat 9 maal vuurde maar één maal gevuurd, wat de getuigen hoorden achter hun is dus het moment dat de andere wapens op Finne vuurden.

Het is dus niet alleen de wapens maar ook welke dader wat doet, van de 3 feiten in 85 zijn er vele getuigen en daderbeschrijvingen, je kan je wel voorstellen dat iedere dader een functie of taak heeft en zijn eigen automatismen heeft, plus hun uiterlijk is verschillende of de manier van stappen.

Ook voor Eigenbrakel en Aalst weet ik welke dader wanneer gevuurd heeft en op wie. Dit is essentieel om het dossier te snappen en het profiel van de uitvoerders te kunnen bepalen. .

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Overijse: 27 September

Vertrouwelijk polite rapport : https://www.slideshare.net/thierrydebel … _search=10

Op deze manier is iedereen mee over wat neergeschreven staat in de PV.

595

Re: Overijse: 27 September

Volgens deze pv (niet-dringend bericht van opsporingen ??) is Finné het 2de slachtoffer

596

Re: Overijse: 27 September

zijn er vaststellingen gedaan door politie en rijkswacht overijse? of brussel?

Re: Overijse: 27 September

Deze PV lijkt vanwege de rijkswacht van brussel te komen.

598

Re: Overijse: 27 September

Door The End geplaatst volgens belofte?

Re: Overijse: 27 September

Indien The End een journalist is, neen. Deze PV staat ook al geruime tijd in een boek over de bende.

600

Re: Overijse: 27 September

Ik heb hier onlangs ergens gelezen dat er in Overijse een getuige was die 2 x voorbij de Delhaize gereden heeft voordat de holdup plaatsvond. Hij zag op de parking een Golf staan met een koppel ervoor waarvan een van de twee een carnavalmasker vasthield en de vrouw voor de nummerplaat van de Golf ging staan.
Ging hij deelnemen, vandaar het carnavalmasker? chauffeur? backup? decoy?

Wat was de rol van de vrouw? zijn er eerder vrouwen betrokken geweest in het dossier die actief deelnamen? was zij familie of een vriendin? chauffeur want er waren problemen met de vaste chauffeur?

indien dat getuigeverhaal klopt is chercher la femme misschien sneller dan chercher l'homme
.

als het verhaal van die getuige klopt, vind ik dit toch een belangerijk feit.