1

Topic: G15

http://www.bendevannijvel.com/gfx/G15.jpg

Silhouet van een persoon die tijdens een overval van een Delhaize aan de ingang stond. Deze persoon droeg een kaki trui met een rolkraag. Daarboven droeg hij een blauwe ski-jas zonder kraag en dichtgemaakt met een rits ter hoogte van de borst. Hij droeg ook een zonnebril met een donker montuur en hij had een zeer bleke huid. Hij droeg een donkere broek met zakken op de voorkant. Wat het wapen betreft is er geen 100% zekerheid. Het gaat om een man met een zeer grote lengte.

Onderzoek » Robotfoto's

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

2

Re: G15

Als deze afbeelding correct is, zou deze persoon een linkshandige zijn.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: G15

Ah ja, klopt volledig Ben. Hij heeft zijn wapen inderdaad links vast. Dat brengt mij naar hier toe. Bekijk de filmpjes van Habran is op zijn proces. Hij lijkt me linkshandig te zijn (als hij uithaalt naar iemand, gebruikt hij zijn linkerhand). Nu ja ik ga hem niet beschuldigen, maar zijn naam is wel gevallen bij een overval bij Dekaise. Er zijn alleen geen concrete bewijzen. Over welke overval op de Delhaize gaat het hier? Aalst?

De ski jas, zou het ook om een soort van gabberjasje gaan? Bestonden die jasjes toen al?

4

Re: G15

spafles wrote:

Over welke overval op de Delhaize gaat het hier? Aalst?

Ik vermoed Overijse of Aalst, maar ik kan niet echt bevestiging vinden.

spafles wrote:

dat brengt mij naar hier toe. Bekijk de filmpjes van habran is op zijn proces.

Het gaat hier over een tekening van een "zeer grote man", Habran is nu niet echt een grote man. Maar het is wel interessant in het licht dat de Cel een linkshandige "killer" zoekt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: G15

spafles wrote:

de ski jas, zou het ook om een soort van gabberjasje gaan? bestonden die jasjes toen al?

Een Lonsdale jas, die is toch van allen tijden? wink

Re: G15

Ok, dus spreken we hier over de reus? Want de man die aan de deuringang stond kon ook de killer zijn? Dus de killer is iemand groot dan? Ja, ik ben een beetje verward. Wereldwijd zijn er maar 10% linkshandig. Hoeveel procent zit daarvan in criminele milieu?

Dus eventjes terugkijken, linkshandige persoon is toegeschreven aan:

  • Beersel (knoop die linkshandig gemaakt werd);

  • Delhaize (Overijse of Aalst);

  • (Dekaise: geen 100% zekerheid dat die plaat linkshandig werd doorgeknipt).

Wat weten we nog meer:

  • Bleke huid;

  • Groot van gestalte.

Toch spijtig dat we het dossier niet mogen inkijken, hé.

Re: G15

Bleke huid, vlak na de zomer, soms. Zou een rossig iemand kunnen zijn? Habran verzorgt zichzelf te goed, lijkt me ook niet echt een bleek type, en als ie het al was zou ie naar de zonnebank gaan, die man is hartstikke ijdel.

8

Re: G15

Ben wrote:

Als deze afbeelding correct is, zou deze persoon een linkshandige zijn.

Tenzij deze afbeelding 'gespiegeld' wordt weergegeven, hetgeen per vergissing wel 's meer gebeurt. Droeg de man geen handschoenen?

Re: G15

echogain wrote:

Tenzij deze afbeelding 'gespiegeld' wordt weergegeven, hetgeen per vergissing wel 's meer gebeurt.

Ik vind dit scherp opgemerkt. Jij mag blijven. wink

Re: G15

Ik wil dat gerust geloven maar dan begrijp ik niet waarom de cel zoekt naar een linkshandige killer. Ben, hoe weet je dat eigenlijk? Heb je Vos opgebeld?