Re: G9

Mincky wrote:

Neus vooral ...

Op de afbeelding dwaalt de neus wel af naar links (rechts voor de waarnemer) terwijl in werkelijkheid de neus van Martial afdwaalt naar rechts (links voor de waarnemer).

Re: G9

Werd de robotfoto G9 ooit openbaar gemaakt door de bevoegde diensten?

Re: G9

Ziehier een compilatie met een waarheidsgetrouwe foto van Martial Lekeu.

https://i.postimg.cc/nrY3xVVV/G9-Martial-Lekeu.jpg

Re: G9

Lorenzo wrote:

Op de afbeelding dwaalt de neus wel af naar links (rechts voor de waarnemer) terwijl in werkelijkheid de neus van Martial afdwaalt naar rechts (links voor de waarnemer).

Het lijkt me in eerste plaats weinig zinvol om op zo'n rudimentaire schets elk detail als waarheidsgetrouw te willen aannemen... Maar de neuscontouren op de schets lijken me in ieder geval af te wijken naar rechts (links voor de waarnemer).

https://i.ibb.co/syK4pRb/G9.jpg

Re: G9

Ik vraag me af wat deze persoon deed om als medeplichtige te worden beschouwd.

Re: G9

(Zeer) goede vraag waar ik spijtig genoeg niet kan op antwoorden. Men had het ook aan de persoon in kwestie (Martial Lekeu dus) zelf kunnen vragen maar blijkbaar heeft men dat niet gedaan. De vraag is nu: Waarom werd of wordt er van Robotfoto G9 geen gebruik gemaakt?

37

Re: G9

Mannen, hou alsjeblieft op met om het even wat te posten zonder ten minste dit forum gelezen te hebben. Er zijn wel degelijk vragen aan Lekeu gesteld en dit door de grootvader van David (petje). Lekeu heeft deze laatste zelf opgebeld vanuit Amerika. Lees dus aub de verklaringen van Hippa hierover. Lees ook Acke in dit verband want die was bij Lekeu.

Re: G9

Mooi afleidingsmanoeuvre maar daar trappen wij niet in. Ik zal mijn vraag wat specifieker stellen. Waarom werd of wordt er door de onderzoekers geen gebruik gemaakt van Robotfoto G9.

39

Re: G9

Misschien zit het antwoord op die vraag wel in de omschrijving van de tekening: het gaat hier om een niet gemaskerde man die eventueel een vierde dader geweest zou kunnen zijn. Het staat dus helemaal niet vast dat hij betrokken was bij de feiten. Wie weet hebben ze die man zelfs kunnen identificeren en kunnen ontdekken dat hij gewoon aan het winkelen was.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: G9

Een blinde kan zien dat het hier over Martial Lekeu gaat. Het is mogelijk dat Martial Lekeu daar aan het winkelen was maar dat zou dan wel een zeer groot toeval zijn geweest. Maar het is uiteraard ook mogelijk dat robotfoto G9 niet werd gebruikt door de onderzoekers omdat men de aandacht niet wou vestigen op Martial Lekeu. Bovendien werd of wordt ook Robotfoto G8 door de onderzoekers niet gebruikt. En deze was zeker niet aan het winkelen.