Re: G9

Robotfoto nr. 18 vertegenwoordigt ook een persoon gezien op de plaats van een evenement. Een paar dagen ervoor. Het kan iedereen zijn. Zelfs van een restauranteigenaar die een aankoop kwam doen. Het is merkwaardig hoe sommige mensen indruk maken. Aan de andere kant zag niemand de grote sprinkhaan winkelen.

Re: G9

N°18 is het topic om over Robotfoto N°18 van gedachten te wisselen. Dit topic werd door de beheerder voorbehouden om over robotfoto G9 van gedachten te wisselen.

Ik moet trouwens Lorenzo gelijk geven. Een blinde kan zien dat het hier over Martial Lekeu.

Re: G9

Het ging over een vergelijking. Beide tonen mensen die geen daders zijn. We kunnen ook opmerken dat beide lijken niet op een robotfoto. Dat is ook te zien voor diegene die het wilt. Waarom maakt het parket geen gebruik (meer) van een aantal robotfoto?

44

Re: G9

We staan al langer aan het einde van de brug. Hoog tijd dat het Federaal Parket eindelijk de waarheid gaat communiceren. Durven toegeven dat het gerechtelijk onderzoek tot op heden is gefaald. Zelfs een veroordeling was niet meer mogelijk op basis van ontbrekende dossierstukken, vernietigde overtuigingsstukken.

Re: G9

Bossi wrote:

Durven toegeven dat het gerechtelijk onderzoek tot op heden is gefaald.

"Gefaald" lijkt mij nogal eufinistisch uitgedrukt. "Gemanipuleerd" lijkt mij in deze beter op zijn plaats. En laat ons ook niet vergeten dat er benevens dossier 26/90 ook nog een parallel lopend onderzoek aan de gang is aangaande de manipulatie van het onderzoek.

Re: G9

De waarheid moet verborgen blijven, want die is verontrustend.

Re: G9

De waarheid is zeker verontrustend, vooral voor diegenen die geen rechtsgeldige verblijfsvergunning kunnen bemachtigen.

Re: G9

Manipulatie is een excuus. Falen is het gevolg van een slechte "politiek". De magistraten volgden slechte sporen. En dat kan niet de schuld van Bob zijn.

49

Re: G9

Het gestuntel bij politie- en gerechtsafdelingen veroorzaken zeker geen tegenwind voor extreem rechtse partij(en) om meer vat op de maatschappij te krijgen. Een al dan niet voorziene owngoal?  Wie zal het zeggen... sad

50

Re: G9

Lorenzo wrote:

"Gefaald" lijkt mij nogal eufinistisch uitgedrukt. "Gemanipuleerd" lijkt mij in deze beter op zijn plaats. En laat ons ook niet vergeten dat er benevens dossier 26/90 ook nog een parallel lopend onderzoek aan de gang is aangaande de manipulatie van het onderzoek.

Dat parallel onderzoek is ook al langer teneinde. Waarvan ik ook de twee verschillende en tegenstrijdige verklaringen heb onthouden uitgaande het vroeger diensthoofd van de Rijkswacht BOB Halle.