Topic: Halle

Zoekacties

Ik ben hier nieuw op dit forum. Zoals zovelen onder ons intrigeert deze zaak me danig. Misschien kan ik U langs deze weg mijn vragen overmaken, namelijk:

  • Werden er ooit (officiële) (huis)zoekingen/opgravingen/zoekacties ondernomen in Halle (met deelgemeenten)?

  • Indien ja, zijn hier ergens zaken van terug te vinden?

  • Is het geweten dat er familie van de Becker-clan woonachtig was te Halle (Lembeek)?

Bijkomend, gezien hier toch ook sprake is van kindermisbruik/pedofiele netwerken: Wat is er geweten over het overlijden van Pardaens Gina?

2

Re: Halle

Whynot? wrote:

Bijkomend, gezien hier toch ook sprake is van kindermisbruin/pedofiele netwerken: Wat is er geweten over het overlijden van Pardaens Gina?

"A deux heures du matin, Gina Pardaens emprunte cette route pour rentrer chez elle. Elle meurt quand, au volant de sa petite voiture, roulant à 80 km/h, elle heurte le muret du pont. 'Un accident' dit l'expert judiciaire."

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

3

Re: Halle

De zaak Gina Pardaens: Sociaal assistente, o.a. voor kinderen uit pedonetwerken. Sprak van een video waarop een meisje zou vermoord zijn tijdens een partouze door een kennis van Nihoul. Zou meerdere doodsbedreigingen hebben ontvangen en aan de politie gemeld hebben dat men haar gezegd had dat ze in een autoongeval zou sterven. Inderdaad dus. De auto zou niet onderzocht geweest zijn door juridische experts maar in een garage achtergelaten geweest zijn.

Whynot, heb je hier nog verdere info over?

Re: Halle

Het 'ongeval' deed zich voor te Halle, Lembeek.

5

Re: Halle

En ziet u een link met Becker of heb ik dat verkeerd begrepen?

Re: Halle

Weet huidige situatie niet, in '85 woonden ze als volgt » Woonplaatsen