11 (edited by noorderling 06-10-2012 15:29)

Re: Joris Demmink

Al die tijd wachten we op harde bewijzen. Het lijkt nu wel vast te staan dat de man voorkeur heeft voor jonge mannen/jongens. Wie weet met minderjarigen. Maar om hem daarvoor te kunnen vervolgen moet je dit kunnen bewijzen.

Daarnaast worden door deze onduidelijkheid en waas van vriendjespolitiek, dus ook minstens 10 complotten aan Demmink opgehangen. Dat hij criminelen heeft beschermd enz. Dat gaat me een stap te ver.

Dit is inderdaad al jaren niet goed voor de reputatie van Nederland. Hopelijk komt er voor eens en altijd duidelijkheid. Maar geloof me, die complottheorieën zullen altijd blijven.

12

Re: Joris Demmink

Las onlangs dat ie niet met pensioen wil en 2 jaar gaat bijtekenen, geniet ie nog wat langer bescherming.

Re: Joris Demmink

noorderling wrote:

Al die tijd wachten we op harde bewijzen.

Er bestaat ruim voldoende bewijs voor een rechtszaak. Er zijn genoeg getuigenissen (slachtoffers, en ex-politiemannen in Turkije). Hard genoeg voor de rechters? (Geen jury in Nederland.) Zij moeten beslissen.

Re: Joris Demmink

Het OM heeft begin dit jaar gezegd dat de getuigenissen onbetrouwbaar zijn en op grond hiervan is besloten niet tot vervolging over te gaan. Desalniettemin blijven velen beweren dat er toch sprake is van gepleegde misdrijven.

Het is niet goed dat dit soort zaken blijven voort sluimeren. Als zou blijken dat bescherming hier een rol heeft gespeeld, dat het OM niet in staat is zijn eigen hoge pieten neutraal te onderzoeken, dan moet de onderste steen boven komen. Echter als de getuigenissen inderdaad aantoonbaar niet betrouwbaar zijn, dan moet het een keer ophouden.

Re: Joris Demmink

noorderling wrote:

Het OM heeft begin dit jaar gezegd dat de getuigenissen onbetrouwbaar zijn, en op grond hiervan is besloten niet tot vervolging over te gaan.

Ja, het OM. What a joke. Er zijn veel getuigen die het OM wil zelfs niet verhoren!

Re: Joris Demmink

noorderling wrote:

Daarnaast worden door deze onduidelijkheid en waas van vriendjespolitiek, dus ook minstens 10 complotten aan Demmink opgehangen. Dat hij criminelen heeft beschermd enz. Dat gaat me een stap te ver.

http://www.arthurbrekelmans.com/userfiles/IMG_3953004640590.jpeg

Re: Joris Demmink

Ik zei toch altijd al: als je eenmaal in 1 complot gelooft, dan volgen er meer. Vandaag laat de minister van Justitie weten dat hij Demmink volledig steunt. Er zijn geen bewijzen dat hij seks heeft gehad met minderjarigen. Maar natuurlijk, waar rook is , is vuur en de nationale hobby is elkaar na-praten. Als jij zegt dat Demmink een gevaarlijk individu is, dan neem ik dat natuurlijk argeloos over.

  • Demmink heeft te maken met Marriane Vaatstra;

  • Demmink beschermt bepaalde criminelen;

  • Demmink zit in een pedofiel netwerk.

Jaja, maar waar is het bewijs? Het zal duidelijk zijn: ik doe niet mee aan een hetze. Ik heb geleerd zelf na te denken.

18

Re: Joris Demmink

Je vergeet er nog één: Demmink (wie is dat eigenlijk?) heeft in Mombassa een café waar Elvis iedere zondag een gratis concert geeft.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Joris Demmink

noorderling wrote:

Ik zei toch altijd al: als je eenmaal in 1 complot gelooft, dan volgen er meer. Vandaag laat de minister van Justitie weten dat hij Demmink volledig steunt. Jaja, maar waar is het bewijs? Het zal duidelijk zijn: ik doe niet mee aan een hetze. Ik heb geleerd zelf na te denken.

Zou het niet aannemelijk zijn dat een figuur als D., omwille van zijn hoge positie bij justitie, in een seks-val is gelokt net om hem ertoe te dwingen bepaalde juridische dossiers onder het tapijt te vegen? Complot? Nee, gewone doordeweekse modus operandi bij criminelen. Als D. onvoorzichtig was en zichzelf aan chantage heeft blootgesteld (!), moet hij, meer nog dan de 'gewone' burgers, de consekwenties dragen.

Re: Joris Demmink

Hof: OM moet Joris Demmink vervolgen voor misbruik, "een blamage voor justitie" » www.nrc.nl