1

Topic: Zware cybergolven

Gewoon even ter info, op de twee Franstalige sites zijn vreemde dingen aan de hand. Site verdwenen uit de Google-machines (tueriesdubrabant), berichten die verdwijnen en weer opduiken, extreme traagheid of zelfs niet meer openen van bepaalde pagina's, de hele site die plots niet meer bereikbaar is (anneesdeplomb), ... Hou dit forum hier ook maar in de gaten en meld het als je iets ongebruikelijks opmerkt. Het stormt en de vraag is van waar de wind komt.

2

Re: Zware cybergolven

Okay dim, bedankt.

Re: Zware cybergolven

Ik denk niet dat de bende hiermee te maken heeft.

4

Re: Zware cybergolven

Als je "tueries du brabant" ingeeft in Google, kom je op pagina 3 nog een link tegen naar de website. Wat inderdaad zeer abnormaal is omdat het vroeger op nummer 1 stond. Het andere forum kom je nog wel gewoon op pagina 1 tegen als je "annees des plombs" ingeeft. Dit probleem beperkt zich ook enkel tot Google. Als je bv. Bing gebruikt, dan heb je het "probleem" niet.

Ik zou niet direct een reden kunnen geven wat de oorzaak is, maar ik zou er op dit moment ook niet te veel achter zoeken.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube