21

Re: Nr. 22

22 = Buslik?!

Re: Nr. 22

Heeft inderdaad veel weg van de (jongere) Buslik.

De grote Manitou ziet alles

23

Re: Nr. 22

Hier lijkt de jonge Basjrami toch wel heel erg op Nr. 22 » onedrive.live.com

(Als iemand tijd heeft om de foto van B. op deze pagina te plaatsen naast de robotfoto? Vraagt wat knip en plakwerk. dank)

24

Re: Nr. 22

http://i.imgur.com/iGHvgSA.jpg

25

Re: Nr. 22

Thanks, maar er is nog een betere foto op de link te vinden: de voorlaatste op de derde rij. daar is de gelijkenis nog frappanter.

26

Re: Nr. 22

En vergeet niet dat Basjrami zijn betrokkenheid bij bepaalde Bendefeiten impliciet heeft toegegeven.

27

Re: Nr. 22

dim wrote:

Thanks, maar er is nog een betere foto op de link te vinden: de voorlaatste op de derde rij. daar is de gelijkenis nog frappanter.

Die omschrijving hangt af van de breedte van je scherm, maar ik vermoed dat je deze bedoelt:

https://public.dm2301.livefilestore.com/y2pIjqLrb5l4bNgNaZdk3vRSZSOJFqv9wtDq1SesiV8qVUhtuWm-878lq8umrDBb02ErHnXTPEXze37B4IpfHJojw6-8sicjGJqWpU3Kt-SKGM/7aa%20%287a%29%20%283%29.jpg?psid=1

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

28

Re: Nr. 22

Yep, bedankt, het blijft maar een robotfoto maar er is iets voor te zeggen vind ik. Toen ik de foto's op de link bekeek en mijn oog op deze viel dacht ik spontaan aan N°22.

Re: Nr. 22

ogen, kaaklijn, haargrens en zelfs neus komen niet overeen. Als dit de dader is, heeft de ooggetuige 'm niet goed herinnerd.

30

Re: Nr. 22

Kijk, daar krijg ik het dus van. Het is een robotfoto, zie je. Gebaseerd op een vluchtige ontmoeting. De haargrens is kapselafhankelijk, de ogen en neus zijn best wel gelijkaardig en de kaaklijn... Ach ja, de kaaklijn. En zelfs die vind ik best wel overeenkomen (vooral in de foto van de jongere Basjrami). Hoe kun je nu in hemelsnaam op basis van deze foto's zeggen dat de neus niet overeenkomt! Dat slaat nergens op. Ok, jouw hobby is "van slechte wil zijn", maar dit is een ronduit ridicule opmerking. Granted: ik wil niet definitief stellen dat B.B. = n°22, maar er is een grote gelijkenis en hij is als persoon bijzonder relevant voor het dossier. En er zijn, net als bij de reus, nóg goede kandidaten die gelijkenis vertonen. Eén van de sudisten bv. (namelijk W.D.). En Bouten ziet er nog iemand anders in.