11

Als ik me niet vergis werkte Bouty, vrouw van Nihoul toen toen in de Seyntex, te Tielt en woonden ze samen aan de Pietakker, te Ruiselede. De Seyntex ligt schier naast de weg die Lieve dagelijks nam van en naar huis. En ik kan hier nog veel meer over zeggen, maar dan eerder persoonlijke dingen die minder met Lieve te maken hebben maar meer met gans dit corrupte kutland. Seyntex is trouwens een fabriek die voor vele legers van vele landen werkt inclusief het onze.

12

faelge wrote:

En ik kan hier nog veel meer over zeggen, maar dan eerder persoonlijke dingen die minder met Lieve te maken hebben maar meer met gans dit corrupte kutland.

Als het op één of andere manier de dossiers van dit forum aanbelangen zou, wel, dan hebt u zeker een luisterend oor...

Ik heb in de tijd de hele zaak van dichtbij meegemaakt en heb tot verleden jaar zelfs bijna wekelijks of zelfs dagelijks contact met Vandeveire zijn zoon gehad. Ik acht dit soort mensen absoluut niet in staat mee te draaien in een georganiseerde bende. Daarvoor missen ze toch een beetje inzicht, lef en verstand. Over het feit of hij wel of niet schuldig is aan de moord op Lieve Desmet spreek ik me niet uit. De zoon is trouwens een tijdje aangehouden geweest in verband met die moord.