swansongunsung wrote:

Ik heb pas op de Franstalige site geschreven waarom ik denk dat de bende Haemers achter de kidnapping van An en Eefje stond. Als jullie wat tijd hebben, wil ik heel graag weten wat je er over denken.

Misschien zou je het stuk kunnen (laten) vertalen voor diegene die het Frans niet machtig is of maar gedeeltelijk. Zou fijn zijn.

"Niets is wat het lijkt, want de waarheid veranderd nooit"

Er wordt op dit forum gezegd dat de man overleden zou zijn. Deze Pierre Becker woont in Fleurus, dat is zo'n 6 kilometer van de laatst gekende woonplaats van de Pierre Becker waarvan hier sprake (Chaussee de Gembloux, Sombreffe) » Facebook

swansongunsung wrote:

Ik ben 100% zeker dat de bende Haemers verwantwoordelijk was voor de moord van Van Camp. En ik probeer dit te bewijzen. De sleutelfiguur is, questie bewijs, is volgens mij, Louvaert Vincent. De bewijs tegen hem is zeer sterk. En ja, hij was lid van de Bende Haemers (of beter, de Bende Van Woluwe).

En kijk naar Murat Kapllan. Zeer sterk verbinding met de bende Haemers, en de bewijs dat hij een rol gespeeld heeft in de moord Van Camp, is indrukwekkend. Maar jullie moeten ook aan iets anders kijken. En dit is vreselijk, maar zeer belangrijk. De moorden van Van Camp was sadistisch, maar de moord die gepleegd was door de twee WNP'ers (en Lammers was een goeie vriend van Lacroix en ja, de vader Lammers werkte met Murat Kapllan), ziet er ook zeer sadistische ook.

Er is een link tussen Murat Kapllan en de moord van de drie vreselijke gefolterde prostituees waarvan de bevroren lichamen  in een bar Etterbeek gevonden waren. Sadisme is zeer belangrijk in het verhaal Haemers, en ook de Bende Van Nijvel, volgens mij. En kijk nog eens naar de dossier Van Brussel/De Jonghe. Zij praten zelf over de politieke achtergrond achter de Bende Van Nijvel en de Bende Haemers.

Je link met Louvaert-Haemers-Pierre Becker en de moord op Van Camp is interessant. Waarom geef je ten behoeve van de lezers van deze site niet iets meer info over Pierre Becker en wat die mispeuterd heeft (ik ben er praktisch zeker van dat hij kan gelinkt worden aan Robert Becker en dat Louvaert ook banden had met de clan Becker; verder zit het er dik in dat hij ook kan gelinkt worden aan de André Becker van de camping La Cala).

Ook zou je meer uitleg kunnen geven over de moorden waarin je Murat Kapllan noemt: drie vreselijke gefolterde prostituees waarvan de bevroren lichamen  in een bar Etterbeek gevonden waren. Beide interessante zaken worden hier terloops vernoemt en ik weet niet of iedereen kan volgen, maar ik niet. Dus graag wat meer achtergrondinformatie bij die al belangrijke info die je geeft.

Sadisme is volgens mij ook heel belangrijk in het verhaal van de Bende van Nijvel. Net daarom interesseren die drie vermoorde prostituées gelinkt aan Kapllan me.

Ik heb Kapllan twee maal ontmoet kort na zijn invrijheidstelling, dat moet 2003 of 2004 geweest zijn. Natuurlijk kan ik het helemaal fout hebben maar mijn ervaring met mensen zei mij nu niet dat dit een sadist is. Hij kwam op mij over als een aan recidivisme lijdende doler. Een man die gewoon niet beter weet dan geld verdienen met criminaliteit. Hij kan daar in hard zijn, maar enkel als hij daardoor zijn doel en geld bereikt. Of hij werkelijk een sadist is, dat denk ik eigenlijk niet.

Servo per Amikeco

16

De Pierre Becker uit Sombreffe maakt deel uit van de zigeunerclan rond de Beckers, Bogaerts, Dubois, ... Zware jongens.

17

Er was destijds een sterk gerucht dat An en Eefje na hun ontvoering kortstondig zouden verbleven hebben in een verlaten boerderij in Vlissegem. Paul Marchal geloofde nogal sterk in dat verhaal. Ik dacht dat de huurder van die boerderij Pierre Becker was of alleszins een Becker was.

18

Pierre Becker heeft er in 1995 alleszins een tijdje verbleven, ik weet niet of hij huurde of een vriend van de huurder (of eigenaar) was?