Re: Ongeval

Ik wens jou en de familie veel sterkte in deze moeilijke periode ...

22

Re: Ongeval

http://www.nordeclair.be/1384830/articl … n50-photos

23

Re: Ongeval

Innige deelneming en veel sterkte.

24

Re: Ongeval

Sorry voor uw verlies Kenza, veel, veel sterkte.

Re: Ongeval

Verschrikkelijk, Kenza... Veel sterkte en mijn oprechte deelneming!

26

Re: Ongeval

Heel erg bedankt voor de vele steunbetuigingen , we waren opweg naar Wouters Brakel naar de herding voor de slachtoffers . 
Graag aan de forumleden die ons uitgenodigd hadden op de herdenking jullie hoeven je echt niet schuldig te voelen het was de fout van die dronken bestuurder die nog zo laf was om vluchtmisdrijf te plegen . 
Ze was de tofste griet ter wereld , ze ging volledig mee in het bende van nijvel verhaal en ging overal mee speuren .

Re: Ongeval

Veel sterkte in deze moeilijke dagen.

28

Re: Ongeval

Enorm veel sterkte...

Hardcore 4 life

Re: Ongeval

Nogmaals veel sterkte, ik vind het heel erg.

30

Re: Ongeval

Vandaag de aller rotste dagin mijn leven , hij staat met glans op nummer 1 !! Nog nooit had ik een verlies van zo kort mee gemaakt ! 
Ik weet nu hoe de familie van de nabestaanden moeten voelen . 
Mijn vriendin is uit het leven gerukt door een dronken bestuurder die nadien vluchtmisdrijf pleegde . We reden op een loodrechte baan en ineens sloeg het onrecht toe bij iemand dat al gans zijn leven streefde tegen onrecht .
Op de moment van het ongeval kreeg ik van niemand ook maar enige info plus dat de dag nadien de dronken chaffeur dat vluchtmisdrijf pleegde al was vrijgelaten . 
Dus besef ik nu hoe machteloos de slachtoffers van de bende van Nijvel moeten zijn !! 
Iemand rukt het leven uit je dierbaren en wordt gewoon niet gestraft , ik wens het niemand niet toe maar geloof mij het is het ergste wat u kan overkomen en dan kom he direct met uw 2 voeten op de grond als je met de neus op de feiten gedrukt wordt en blijkt dat je als nabestaande volledig machteloos staat !je staa staat er gewoon alleen voor . 
Een reden te meer om deze laffe daders op te jagen en op te sluiten . Niemand mag dit ongestraft doen