41

Re: Ongeval

Dirty Harry, ik was ook op de herdenking in Aalst, en heb jou niet gezien.
Kan je me een privebericht sturen met de melding wie jij juist bent?

Vind dit wel bizar.

42

Re: Ongeval

Ik ga mij herpakken. Dirty Harry, waarom kwam u niet bij de groep? Ik zou graag eens kennismaken met u.

43

Re: Ongeval

Kenza, Dirty Harry geeft aan je persoonlijk te kennen, aangezien hij in een vorige post aangeeft dat je "nog maar een schim bent van vroeger". Bovendien zegt hij ook dat hij bij de ouders van je vriendin is langsgeweest. Het moet dus niet zo moeilijk zijn uit te vinden wie het is, daar ofwel jij hem moet kennen, ofwel de ouders.

Misschien even navragen.

Ik kreeg van hem geen reactie.

44

Re: Ongeval

Heb ik al gedaan maar daar weten ze van niets? En op de parking van Delhaize heb ik geen weet?

Re: Ongeval

Allereerst vind ik zeer onbehoorlijk om ongevraagd bij schoonouders langs te gaan na zo'n dramatische gebeurtenis. Dus moet Dirty harry (m/v) hoe goed misschien ook bedoeld, zich nader verklaren.

Re: Ongeval

Ik vind dat toch allemaal vreemd om te zeggen van iemand die je niet 100% kent.

Alsook om hierover schoonfamilie aan te spreken, zelfs als het oppervlakkige kennissen zijn.

47

Re: Ongeval

Suspens. Sommigen hebben dat blijkbaar nodig.

48

Re: Ongeval

Mij maakt het persoonlijk niet uit wie of wat Dirty Harry is, maar ik hou niet van fantasten, sensatiezoekers, en verkopers van leugens. Vandaar dat ik er op doorvraag.

Blijkbaar moet je niet lang nadenken of doorvragen, om erachter te komen dat hier door enkelen poppenkast gespeeld word.

Re: Ongeval

Anonimiteit is een recht op dit forum waar ik gebruik van maak. Net zoals de meesten op dit forum. Hier is trouwens niets verkeerd mee.

Re: Ongeval

Dat noemt men een alter ego.