1

Topic: Wat als je een bruikbare tip hebt?

Gezien het feit dat dit forum nu in het midden van alle media-aandacht staat, heb ik hieromtrent wel een vraag. Stel dat je getuige bent of dat je bepaalde waardevolle informatie wilt delen maar je durft dat niet (ben niet over mijzelf of iemand die ik ken bezig). Men leest in de media dat het onderzoek gesaboteerd werd en gemanipuleerd. Dus waar is dan het vertrouwen naar het gerecht toe en naar de politie toe? Vele van deze mensen zullen dan niet weten naar wie ze zich het best kunnen wenden m.b.t. hun eigen veiligheid en komen volgens mij dan hier piepen om meer informatie te vinden.

Nu mijn vraag naar de forumleden is ergens om deze groep 'angstige' mensen te helpen, m.a.w. moesten jullie tips hebben naar wie zouden jullie dan stappen met een gerust gevoel, wie vertrouwen jullie in het apparaat? Ik denk dan verder dan het CWB en denk eventueel aan eventueel betrouwbare journalisten etc.

Ik hoop dat het een hulp kan worden voor deze mensen met gerichte info.

Re: Wat als je een bruikbare tip hebt?

Wel afhankelijk van de soort informatie, is het misschien voor angstige mensen verstandig om een advocaat die ze vertrouwen de info te laten overmaken aan het gerecht. Een anonieme mail naar Ben behoort ook tot de mogelijkheid. Het is maar dat alle eventuele belangrijke info ergens terecht komt waar er verder op gezocht kan worden. En bang moeten de mensen niet zijn, Ben leeft nog G. Bouten ook.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Wat als je een bruikbare tip hebt?

VTM heeft nu Nieuwsleaks ... als je het via media wil bekendmaken.

Re: Wat als je een bruikbare tip hebt?

Zeg Elvis. Vind je soms niet dingen uit? Ik bedoel je vertelt hier soms nogal wat. Bel de Getuigen van Jehovah op en vertel ze heel je verhaal. Ze gaan welwillend naar je luisteren. En je hoeft er niet bang van te zijn.