Dankjewel voor de info. En ja, dan weet ik nu iets bevestigd wat ik al sinds die tijd van het voorval t.o.v. mij (de jaren tachtig) zeg maar dacht en vreemd vond. Neen, niet meteen verontrustend (ik bedoel dus link met Bende van Nijvel) maar toch iets wat ik nu (en je ziet dat ik wel soepel kan zijn aangaande meningen etc) herinner. Hier verder op in gaan hoeft niet want dit topic is voor snelle vragen en dus bedankt want ik ben een wijsheid. Of beter zeker van iets wat ik dacht ... rijker.

52

Iemand een idee waar de topic VZW naartoe is? Is blijkbaar van ons scherm afgeschoven. Stond toch normaal onder Hypotheses?

Bossi, onder Algemeen heeft het zijn eigen plekje » Forum

Contacteren aub, liefst per mail.

54

Als ik mij niet vergis was er in Huizingen op een verlaten fabrieksterrein menselijke resten gevonden in een gedoofd vuurtje. Dit voorval zou aan de Bende van Nijvel gelinkt zijn. Is daar meer info over? Bv. van wie waren die menselijke resten?

55

Weet iemand in welke rw-brigade luitenant Paul De Backer was ingedeeld (1982-83)?

56

zeno wrote:

Weet iemand in welke rw-brigade luitenant Paul De Backer was ingedeeld (1982-83)?

In 1978 was hij onderrichter in de school OOffr te Brussel (Bron: RW Seniorennet).

57

Hartelijk dank LEO!

Weet iemand of er een kennissen of vriendschapsband was tussen Vernaillen en het koppel Fourez-Dewit?

Het zijn niet de slechtste vruchten waaraan de wespen knagen.

59

In het artikel dat ik zojuist in het verkeerde topic geplaatst heb is er sprake van de Bilderberg-groep, volgens de schrijver van het artikel zit deze groep er voor een deel achter omdat het een machtig orgaan is. Bestaat er meer info over de Bilderberg-groep?

kenza, in deze topic vind je alvast al wat informatie over Bilderberg.