261

Er is een debat geweest in Wallonië waar o.a. Lammers, Bultot en Bourgerol op aanwezig waren (zie deze link op het Franstalige forum voor meer info » tueriesdubrabant.winnerbb.com), blijkbaar is het debat ook gefilmd geweest, dus verwacht ik eerstdaags een YouTube-link.

262

zenga wrote:

Er is een debat geweest in Wallonië waar o.a. Lammers, Bultot en Bourgerol op aanwezig waren (zie deze link op het Franstalige forum voor meer info » tueriesdubrabant.winnerbb.com), blijkbaar is het debat ook gefilmd geweest, dus verwacht ik eerstdaags een YouTube-link.

Wat grappig toch allemaal, of eerder triestig. Nog Libert erbij en ze hadden een nieuwe ridder orde kunnen starten.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

263

Vermeylenfonds neemt nieuwe start met lezing “Lahaut”

“De schaduw van de bende van Nijvel in de moordzaak Lahaut” is het thema van de gespreksavond op dinsdag 12 maart (20uur) in De Kruisboog. Een gratis lezing ter gelegenheid van de herneming van de activiteiten van het Vermeylenfonds-Geteland.

Lees hier het hele artikel » Nieuws

Meer info vind je op de website van Vermeylenfonds » vermeylenfonds.axoclub.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

264

1982-1985, les Tueurs du Brabant

L’affaire dite des Tueurs du Brabant, qui bouleverse la Belgique dans les années 1982-1985, les « années de plomb », creuse le fossé entre la version officielle des faits, qui a longtemps imputés les 28 morts à des « prédateurs », et l’insatisfaction grandissante du public. Nous retracerons les événements et proposerons une explication plausible à cette affaire, qui n’a cessé de  revenir sous les feux de l’actualité.

Datum: Le 13 mars 2019 à 19:00
Plaats: Centre Culturel de Jette

Meer info en reservatie » www.ccjette.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

265

Ik wilde graag naar de lezingen gaan, maar kon niet. Is er iemand wel naar één van de lezingen geweest? Was het interessant?