1

Topic: Nr. 21: Het moedervlekje

http://www.bendevannijvel.com/gfx/21.jpg

Toen deze robotfoto voor het eerst werd verspreid, gebeurde dat zonder het moedervlekje, in de hoop dat dit belangrijke tips zou kunnen opleveren. Dit gebeurde niet, dus werd nadien de robotfoto verspreid met moedervlekje.

Onderzoek » Robotfoto's

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

2

Re: Nr. 21: Het moedervlekje

Een robotfoto van één van de daders in Aalst. De man had een sjaal voor zijn gezicht en een muts op zijn hoofd. Ook de pukkel op zijn gezicht is een belangrijk kenmerk.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

3 (edited by Renne 04-12-2008 01:29)

Re: Nr. 21: Het moedervlekje

Ben wrote:

Een robotfoto van één van de daders in Aalst. De man had een sjaal voor zijn gezicht en een muts op zijn hoofd. Ook de pukkel op zijn gezicht is een belangrijk kenmerk.

Is dat dan de man die David goed zag? Want eigenlijk waren de andere gemaskerd als ik juist ben, misschien heeft david zich vergist met dat die pukkel op de neus, misschien was het gewoon op de wang.

Of was dit dan de andere reus? Want in Aalst waren ze met 2 reuzen. Of is dit de 3 dader of de mogelijke 4? Al denk ik dat er de niet zoveel gegevens zijn, enkel van de eerste reus die de jonge David VDS (slachtoffer) zag.

4

Re: Nr. 21: Het moedervlekje

Renne wrote:

Is dat dan de man die David goed zag?

Inderdaad. Dus als ik de getuigenissen in Aalst goed volg is dit de persoon die de meeste slachtoffers heeft gemaakt in en rond het warenhuis. Dat maakt van hem dus de 'killer' in Aalst en is dit dus ook de persoon die in de koffer van de Golf is gestapt. Dit is dus - volgens de Cel Waals Brabant (als ik hun theorie blijf volgen) - de man die in het bos van Houssiére begraven ligt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Nr. 21: Het moedervlekje

De reus die begraven is, hadden ze nooit mogen bekend maken. Die hebben ze direct terug gaan opgraven.

Re: Nr. 21: Het moedervlekje

Ik vind niet dat 21 op Haemers lijkt.

7

Re: Nr. 21: Het moedervlekje

Murcielago, de persoon die jij zag, lijkt deze hier op, of zeg je meer nr. 19? Want deze zou gemaakt zijn na Aalst, maar men spreekt daar van 2 reuzen of is dit ook verwarring, ik weet het niet.

Re: Nr. 21: Het moedervlekje

Ik ben er niet van overtuigd dat deze robotfoto gemaakt is op basis van de getuigenis van Dvds onder hypnose. David was toen 9, die man vroeg hem niet te kijken wat hij toch deed. En ja, het gaat om dezelfde kerel die ik gezien heb (denk er vooral bij dat ik dat eerst niet besefte dat het Patrick Haemers was). Weet je waarom ik zo zeker ben? Die blik en grijns tegelijkertijd heb ik gecontroleerd. Hoe? Door naar de eerste procesdag van de Bende Haemers te gaan kijken.

Het heeft moeite gekost en moed gevraagd. Weet je, dat ik op den duur een vorm van obsessie had. Ik hield alles bij i.v.m. Patrick Haemers, kranteknipsels, ... Mijn ouders hebben mij echt moeten doen inzien dat het nutteloos was om mij daar zo op te fixeren. Ik begrijp echt niet waarom er zo getwijfeld wordt aan mijn woorden. Wees gerust, ik zit er al bijna 24 jaar mee, hij is dood zoals zovelen in het bende dossier. Is er in feite iemand op dit forum, die iemand kent van de slachtoffers of nabestaanden?

Re: Nr. 21: Het moedervlekje

Ben wrote:

Inderdaad. Dus als ik de getuigenissen in Aalst goed volg is dit de persoon die de meeste slachtoffers heeft gemaakt in en rond het warenhuis. Dat maakt van hem dus de 'killer' in Aalst en is dit dus ook de persoon die in de koffer van de Golf is gestapt. Dit is dus - volgens de Cel Waals Brabant (als ik hun theorie blijf volgen) - de man die in het bos van Houssiére begraven ligt.

Ik ben daar niet van overtuigd, wat zeker is dat hij langs de voorzijde van de Delhaize binnen ging! Net voor de overval werd er hier door de ploegen van de BOB nogal gewisseld van plaats, zodanig dat het te veel opviel (het moest gezien worden).

Discussie: 3 of 4 overvallers, wel ik zeg op basis van wat ik gezien heb, dat ik het niet weet. Allez zeg, stel jullie eens voor dat je morgen voor uw deur 2 zwaar gewapende mannen staan, zelf al ga je ervan uit dat het beveiliging is: dat is heel raar om dat te zien in burger met wapens dat ik nog nooit gezien had. Van deze feiten die ik opnieuw vertel, zijn er nog getuigen hoor. Misleiding is de sleutel.

Laat me zeggen dat david en ik elkaar kennen, alleen hij weet niet wat ik zag. En dat is niet omdat ik lieg hé. David heeft er zelf heel lang over gedaan voor hij het durfde te zeggen. Zijn familie en omgeving heeft heel lang gedacht dat david niets gemerkt had van de moord op zijn ouders en zus. Ik heb dat manneke gezien hé, later bij zijn revalidatie. Dat ik er nu nog de tranen van in de ogen krijg.

Ik hoop dat die bijeenkomst voor binnenkort is want ik moet dat eens persoonlijk kunnen verstellen en daar mag veel volk naar komen luisteren. Ik wil mij niet opdringen hé, maar je moet eens goed naar de chronologie van mijn ervaringen kijken. Indien nodig wil ik ze nog eens toelichten.

Re: Nr. 21: Het moedervlekje

Renne wrote:

Murcielago, de persoon die jij zag, lijkt deze hier op, of zeg je meer nr. 19? Want deze zou gemaakt zijn na Aalst, maar men spreekt daar van 2 reuzen of is dit ook verwarring, ik weet het niet.

Renne, zou het geen opzet zijn dat er zoveel robotfoto's bestaand die 4-10-14 daar ligt één lijn in. Maar wie is dat? Wat ik wil zeggen is, er zijn zoveel valstrikken in dit dossier. Renne, dit weekend moeten we afspreken. Het moet allemaal van mijne lever jong.