171

Over die pv's Varnaillen verwijst ook naar verdwenen of verbrande stukken. Daar zit de sleutel, in het dossier Pinon die online staat ontbreken er belangrijke stukken, en dit is niet voor niks.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

172

Wie is Boulet JM? Belg die verblijft in Amerika?. Echtgenote Pauliine? Hainaut? Vriend Gwen Smits? Staatsveiligheid?

173

Zijn er mensen van West-Vlaanderen aanwezig op het forum die eventueel eens willen afspreken om ideeën uit te wisselen, informeel de koppen eens samen steken? Ik hoor het graag!

174

Wie is Hinchur? Echte naam?

175

Twee andere extreemrechtse rijkswachters, Jean-Pierre Stienon en Christian Pattyn, vluchtten ook naar de VS en doken in Bayswater onder bijScientology. Iemand iets over deze 2?

176

De naam Pattyn Françis zegt mij wel iets binnen de ex RW Groep Dyane.

Waar kan ik de volledige brief van De Staerke naar Panorama terugvinden?

178

Waar zijn eigenlijk de wapens die gevonden zijn in het Osbroeckpark?

Misschien is de vraag hier al gesteld (mocht dit zo zijn dan wil ik mij al excuseren), maar als men spreekt van de "Bende De Staerke", weet men dan de namen van de personen die er ooit tot deze bende behoord hebben ?

180

The boss 2005 wrote:

Misschien is de vraag hier al gesteld (mocht dit zo zijn dan wil ik mij al excuseren), maar als men spreekt van de "Bende De Staerke", weet men dan de namen van de personen die er ooit tot deze bende behoord hebben ?

Zoek naar Bende van Baasrode dan komen er al veel namen naar boven .
Apostolos Papodopoulous , Leopold Van Esbroeck , Dominique Salesse , Alain Moussa enz ..
De Staerke had ook connecties met de gevangenisbewaarder Jean Bultot zie opdracht videos stelen en Wieze enz ....

Een verstandig man bemint de zee maar blijft aan land  !!! zo verstandig zal ik dus wel niet zijn .