Re: Feedback

Ben wrote:

Alle suggesties om de "onoverzichtelijke chaos" te verbeteren, zijn altijd welkom.

Een suggestie is om Kirk Wiebe en William Binney alle beschikbare gegevens (inclusief drie miljoen pagina's van de officieel-gerechtelijke Bende van Nijvel-dossiers) in een computersysteem te gieten, hun befaamde algoritmes daarop los te laten en zien wat daar zinvol uit komt. Eventueel gefinancierd per Crowd-Funding initiatief.

» prettygoodknowledge.eu

John M. Keynesplein 33
1066 EP Amsterdam

332

Re: Feedback

Ben heeft geen toegang tot het officiële dossier. Toch doet Ben hier een mooi werk op eigen kosten. Doe zo verder Ben je doet veel moeite de boel hier duidelijk en overzichtelijk te houden, waarvoor dank.

333

Re: Feedback

Karlo van Eigenbraxel wrote:

(inclusief drie miljoen pagina's van de officieel-gerechtelijke Bende van Nijvel-dossiers)

Het officieel gerechtelijke Bende van Nijvel-dossier telt hedendaags minder dan 3 miljoen pagina's. Het dossier is gedigitaliseerd en er is reeds een "computersysteem met algoritmes" die er op is/wordt toegepast. Het is een van de grootste onopgeloste zaken wereldwijd met zoveel doden. Het is overigens ook nog steeds een lopend onderzoek. Mede daardoor zullen ze niet al te snel het dossier zomaar laten analyseren door derden.

Ik heb de website even snel bekeken van prettygoodknowledge.eu, en ik stel vast dat deze firma hun service eerder "algemeen" toepasbaar is op (verschillende) data en niet specifiek voor analyse van misdaaddossiers, terwijl er wel verschillende spelers op de markt zijn die zich specifiek op politie onderzoeken en misdaaddossiers hebben toegelegd en een sterk portfolio kunnen voorleggen.

Non semper ea sunt quae videntur

Re: Feedback

De beide heren oprichters van deze onderneming hebben vanaf de jaren zeventig het computersysteem van de NSA (National Security Agency) in de Verenigde Staten ontworpen en gebouwd.

335

Re: Feedback

Karlo van Eigenbraxel wrote:

De beide heren oprichters van deze onderneming hebben vanaf de jaren zeventig het computersysteem van de NSA (National Security Agency) in de Verenigde Staten ontworpen en gebouwd.

"Meegewerkt aan" is iets accurater. Hoe jij het stelt lijkt het alsof ze dat met hun tweetjes gedaan hebben.

336

Re: Feedback

zenga wrote:

Misschien kunnen we u met iets anders plezier doen waar je u minder ongemakkelijk bij zou voelen?

Een tijdje terug werd de vraag hier gesteld om de site financieel te steunen. Ik heb daar toen op geantwoord maar zenga gaf daarop bovenstaande reactie.

Awel, er is iets waarmee je mij plezier zou kunnen doen. smile Op 24 maart doe ik samen met drie collega's mee aan de "100 km run" ten voordele van Kom op Tegen Kanker. Om te mogen starten moet je als team minstens 2.500€ inzamelen.

Om mijn vraag niet langer te maken dan nodig; je kan ons team hier financieel steunen » www.100kmrun.be/team/de-lopende-bressers

(Tip: vanaf 40€ is een gift fiscaal aftrekbaar. big_smile)

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

337

Re: Feedback

Op mijn steun mag je rekenen Ben gift wordt overgeschreven .
Hopelijk geraak je snel aan het bedrag van 2500 euro zodat jullie team kan starten .
Alvast Succes !

338

Re: Feedback

Mooi initiatief!

Mensen zoals ik heb je er veel. Die lui zijn dus, vanaf hun zetel de wereld van ongevraagd advies voorzien. Als er geen button-tje is, waarmee ik met Ideal een paar euri over kan maken, wordt het al snel ingewikkeld. Voor de meeste NLers gaat dit niet werken.

En natuurlijk je homepage gewoon vol plempen met reclame voor al degenen die Add blocker nog niet ontdekt hebben - des te groter het aha moment wanneer een volgende woede aanval ze uiteindelijk naar dit fraaie stukje software leidt.

339

Re: Feedback

Ben wrote:
zenga wrote:

Misschien kunnen we u met iets anders plezier doen waar je u minder ongemakkelijk bij zou voelen?

Een tijdje terug werd de vraag hier gesteld om de site financieel te steunen. Ik heb daar toen op geantwoord maar zenga gaf daarop bovenstaande reactie.

Awel, er is iets waarmee je mij plezier zou kunnen doen. smile Op 24 maart doe ik samen met drie collega's mee aan de "100 km run" ten voordele van Kom op Tegen Kanker. Om te mogen starten moet je als team minstens 2.500€ inzamelen.

Om mijn vraag niet langer te maken dan nodig; je kan ons team hier financieel steunen » www.100kmrun.be/team/de-lopende-bressers

(Tip: vanaf 40€ is een gift fiscaal aftrekbaar. big_smile)

Zou je ons dan eerst eens niet uitnodigen op dat gezellig buurtfeest de 17de  tongue
Bijdrage komt er morgen aan Ben.  Veel succes.

340

Re: Feedback

Suggestie: Zou het iets kunnen zijn om in de subfora een 'dagger' symbool (†) te plaatsen achter de namen van de personen/verdachten/daders/betrokkenen/etc. waarvan vaststaat dat deze reeds zijn overleden?

Voorbeeld: Juan Mendez (†)