121

Trojan wrote:

Vandaag kreeg ik ook nog deze info : over F.T. , iemand uit de directe politieke omgeving van Willy De Clercq, wordt verteld dat hij mogelijk voorkennis had, hij vermeed de dag van de aanslag ten stelligste de Delhaize van Beersel.

Tot mijn grote verbazing vind ik de naam T ook terug in de geschiedenis van de kliniek Derscheid.
( die op deze site in verschillende topics opduikt )
De psychiater, en vanaf 1988 direkteur, van die kliniek is ook een T. En T is een ongewone naam. Ik probeer nu uit te zoeken of F.T. familie is van R.T.

122

Trojan wrote:
Trojan wrote:

Vandaag kreeg ik ook nog deze info : over F.T. , iemand uit de directe politieke omgeving van Willy De Clercq, wordt verteld dat hij mogelijk voorkennis had, hij vermeed de dag van de aanslag ten stelligste de Delhaize van Beersel.

Tot mijn grote verbazing vind ik de naam T ook terug in de geschiedenis van de kliniek Derscheid.
( die op deze site in verschillende topics opduikt )
De psychiater, en vanaf 1988 direkteur, van die kliniek is ook een T. En T is een ongewone naam. Ik probeer nu uit te zoeken of F.T. familie is van R.T.

T = Titeca. Tot mijn verbazing vind je deze naam ook makkelijk terug in de sportvliegwereld, ULM ihb. en iets vroeger in de tijd ook in de wereld van de luchtvaartacrobatie.
Dus als ene Titeca in Beersel echt voorkennis had in 1983, dan al twee pistes via de naam : psychiater Titeca van de kliniek Derscheid of luchtvaartacrobatiegroep Titeca.

123

Alsjeblieft Trojan, hou op met dit forum te vervuilen