De laatste tijd loopt het de spuigaten uit met complottheorieën, met die idiote DVD als triest dieptepunt. Ik ben net als Hilde Geens een non believer.

Net het boek gelezen... en ik kan nu makkelijker tot een conclusie komen.

Wat mij betreft heeft iedereen een beetje gelijk: een beetje wraak, een beetje complot, een beetje onkunde, een beetje hoogmoed,...
M.a.w. "Seven" op z'n Belgisch en niet 1 protagonist maar ontelbare ...

De Zeven Surrealistische hoofdzonden door Zeven x Zeven Zondaars!

Je zal er maar het slachtoffer van zijn sad

Hilde Geens heeft blijkbaar een nieuw boek over de bende geschreven dat binnenkort verschijnt

https://www.bol.com/be/nl/p/het-complot … oductTitle

14

Verstandige vrouw Hilde Geens.
Verstandig genoeg om nog geen antwoorden te geven.
Verstandig genoeg om door het bomen de juiste weg in het bos (van la Houssière) te vinden.

Idem dito, herlees als proloog van haar komende boek nog even het krantenartikel in deze post.
Stel de juiste vragen en vermijd om te snel conclusies te trekken:
https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … 758#p73758

15

hoeveel uit de film niet schieten is waarheid ?
Is hilde geens de journalist die in de film inbreekt bij de slachtoffers van de bende van nijvel ?
Of was dit een verzinsel van de filmmakers...
Indien dit echt zo is, is hier ooit proces verbaal voor opgemaakt ?
En wat dacht ze daar te vinden ?  Aangezien ze zo onrechtsreeks zegt dat de slachtoffers geen toeval waren.
Er zijn bij nog slachtoffers nadien ingebroken of spullen ontvreemd. 
Of staat het al in 1 van haar boeken waarom ze achter spullen zocht in de woning van de net neergeschoten slachtoffers ?

WT wrote:

hoeveel uit de film niet schieten is waarheid ?
Is hilde geens de journalist die in de film inbreekt bij de slachtoffers van de bende van nijvel ?
Of was dit een verzinsel van de filmmakers...
Indien dit echt zo is, is hier ooit proces verbaal voor opgemaakt ?
En wat dacht ze daar te vinden ?  Aangezien ze zo onrechtsreeks zegt dat de slachtoffers geen toeval waren.
Er zijn bij nog slachtoffers nadien ingebroken of spullen ontvreemd. 
Of staat het al in 1 van haar boeken waarom ze achter spullen zocht in de woning van de net neergeschoten slachtoffers ?

Dit was inderdaad een verzinsel van de filmmakers; Net zoals de confrontatie van de grootvader van David met Lepudre / De Staercke