J.P. Heb jij iets met Vilvoorde te maken ? Ik herinner mij die naam uit Vilvoorde.

Mijn hersenen hebben waarschijnlijk de verkeerde connectie gemaakt. Wuestenberg  en in de touwen hangen brachten mij bij een bokser uit Vilvoorde die Bruno noemde en niet Jean Pierre. Sorry.

Ben wrote:

Commissie kende identiteit van 'Reus'

In het BRTN-programma De Zevende Dag heeft VLD-senator Hugo Coveliers gezegd dat de speciale commissie die belast was met het onderzoek naar de bende van Nijvel de identiteit kent van de 'Reus van de Bende van Nijvel'. Volgens de senator kreeg de commissie twee jaar geleden een brief van twee gerechtelijke onderzoekers die zeiden dat de reus een rijkswachter was bij het Speciale Interventie Eskadron. De 'Reus van de Bende van Nijvel' was een van de daders van een reeks bloedige overvallen in de jaren 80.

Minister van Justitie De Clerck zegt dat dit geen nieuw element is, maar dat hij de informatie nog eens zal laten natrekken.

Ik aas op de prijs van domste vraag ooit op het forum gesteld. Maar gezien bovenstaande verklaring. Waar zoeken wij eigenlijk nog naar? Het zijn bijna verkiezingen. Moeten we niet dringend een paar mailtjes doen naar politici? Ik neem Willy Cuypers voor mijn rekening.