Is de naam Christopher Dale Flannery soms al besproken op het forum?

222

Ik denk het niet heb gisteren volgende link bezorgd aan Ben, met een mogelijke hypothese waarin ook Flannery als Killer in Aalst aanbod komt » issuu.com

Dag Chris, dank je voor jouw bijdrage! Dit is voor mezelf de eerste maal dat ik een volledig uitgewerkt stuk over de bende voor ogen krijg.
Heel wat voer voor discussie dus!

Het is misschien geen slecht idee om dit onder de topic hypotheses te zetten!

224

Dag Philippe is ondertussen al onder hypotheses gezet zie ik, de link van het verhaal heb ik verkregen via de Facebook pagina van Hipa. De informatie zou doorgespeeld zijn naar de onderzoekscel maar er zou niks of nog niks meegedaan zijn. De feiten zijn zeer goed beschreven, en er lijkt mij veel waarheid in te zitten.

Het is de eerste maal dat ik dergelijk verhaal lees waar geen honderduit complottheorien inzitten... en dat een duidelijke boodschap meegeeft.

Ik ben benieuwd naar de reactie van FeCR, het lijkt me dat hij een hele diepe kennis heeft van personen & data.

226

Kan iemand mij de overlijdensdatum van Michel Dewit zeggen? En als Elise Dewit dichte of verre familie is van hem?

227

sherlock wrote:

Kan iemand mij de overlijdensdatum van Michel Dewit zeggen? En als Elise Dewit dichte of verre familie is van hem?

Michel Dewit is in 85 gestorven de maand weet ik niet vanbuiten (het kan december zijn). Of het familie is weet ik niet.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

228

Is het nuttig om een topic te maken: Onderzoek betrokkenheid rijkswacht en BOB? Zou het kunnen dat August Arys en Cornelis René weggeroepen zijn om hen te beschermen tegen het aankomende gevaar?? "Onwetende" collega's? Terreur om rijkwacht te versterken door bloederige aanslagen te plegen oa door Haemers, Kaplan en Co  en ondertussen kan Haemers zijn slag slaan vereffening prostitutie- en drugsaffaires en weinig drinkgeld als mom? In de oorlog gebruik je toch de efficiëntste wapens?

229

Voor de overval op de Delhaize van Genval maakte de bende gebruik van een Peugeot 504 die ze twee maanden eerder carjackten in Watermaal-Bosvoorde. Drie jaar later werd in een andere wagen, in een garagebox (Box 88 in de Hippocrateslaan in Woluwe) een blauwe anorak gevonden die toebehoorde aan de eigenaar van de Peugeot 504. De box werd gehuurd door Bouhouche onder een valse naam. (Guy Bouten)
Weet iemand of deze info klopt? Indien ja, is dit een rechtstreeks bewijs tegen Bouhouche

230

Rechtstreeks bewijs van wat ? Herinner mij dat Jandrain wellicht deze diefstal gepleegd heeft. Jandrain was ook zeer waarschijnlijk de persoon door Belly in zijn frituur gezien. Indien hij nog geleefd had is dit één van de enige personen die mogelijk spijtoptant had kunnen zijn. Alhoewel.