881

Re: Nijvel: 17 September

P-51 wrote:

Verdeyen heeft ook in de bak gezeten, the end. Is het daar dat .... zal toch niet, zeker ?

Nee niet in de context.    .

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

882

Re: Nijvel: 17 September

P-51, Er staat niet voor niets onder al mijn post's, "de waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is" lees deze post: https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … 975#p52975

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

883

Re: Nijvel: 17 September

the end wrote:

P-51, Er staat niet voor niets onder al mijn post's, "de waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is" lees deze post: https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … 975#p52975

Ik wil jou best wel geloven, the end, maar je beschikt over bepaalde info die anderen niet hebben. En allicht daardoor ook over andere inzichten die voor mensen zoals ik "out of range" zijn. Maar doe gewoon voort, ik lees het wel (met veel interesse, overigens:-))

884

Re: Nijvel: 17 September

P-51 wrote:
the end wrote:

P-51, Er staat niet voor niets onder al mijn post's, "de waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is" lees deze post: https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … 975#p52975

Ik wil jou best wel geloven, the end, maar je beschikt over bepaalde info die anderen niet hebben. En allicht daardoor ook over andere inzichten die voor mensen zoals ik "out of range" zijn. Maar doe gewoon voort, ik lees het wel (met veel interesse, overigens:-))


Wat heeft de dader aan de getuige gevraagd? Kenden ze mekaar? Wapenwissel is geacteerd maar er gebeurd niks mee. Het zijn toch niet die van ons.

885

Re: Nijvel: 17 September

Insp. Witse wrote:

Tussen de lijnen lees ik dat wij je graag eens ontmoeten The End! Wie, Waar, Wanneer? smile

Witse, waarom niet, voorlopig kan ik enkel na de aftiteling :-) Laat je niet afschrikken door wat soms op het forum staat, verschillende personen van het forum hebben me al ontmoet, ik heb alvast goede herinneringen en interessante informatie uitwisselingen gehad.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

886

Re: Nijvel: 17 September

The End ik zou ook graag eens je verhaal horen het lijkt mij zeer interessant en ik denk dat ik voor een groot stuk mee ben met uw visie    Als jij het goed vindt ?

887

Re: Nijvel: 17 September

kenza, heel zeker, zorg ik voor; We hebben trouwens gemeenschappelijke kennissen en meer. Dat komt goed.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

888

Re: Nijvel: 17 September

The End ik kijk er naar uit , ik veronderstel dat u mij weet te vinden

889

Re: Nijvel: 17 September

the end wrote:

In onderstaande zit er een vorm van precisie waar je misschien wel verbaasd kan van zijn. 

the end wrote:

Om het over de bottom-up te hebben. De dader met het 0.357/0;38 die in Nijvel geschoten heeft, houd er een paar specifieke gedragingen op na. Zo specifiek dat te bepalen is bij welke ander feiten hij ook in actie kwam. Dus met andere woorden welke dader welk schot afvuurde en wat de persoonsbeschrijving is.

.

Het is niet alleen de persoonsbeschrijving maar ook het motief van Nijvel (en andere feiten) die ermee samenvalt.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

890

Re: Nijvel: 17 September

noorderling wrote:

De bende breekt in voor tien zakken koffie van twee en een halve kilo en veertig pakjes Maragogype van vijfhonderd gram. Tevens vijf bussen arachide olie van vijf liter, vijf bussen maïsolie van vijf liter. Met een gezamenlijke waarde van 22.000 franc. Duidelijk moge zijn dat dit geen inbraak was voor geldelijk gewin. Heel typisch zijn koffie en bakolie producten die lang houdbaar zijn, en die je groot inslaat als je ergens bent ondergedoken.

... of om een stay-behind voorraad aan te leggen of bij te vullen?