21

Ben, denk jij nu echt dat de vijand niet actief is op de forums? Ik heb u altijd alles bevestigd en mail u de PV door. Ik ga ons niet bewieroken maar we zijn enorm goed in het zoeken van locaties. Zoals u wel weet is dit een uit de hand gelopen hobby. Ook ben ik er nog meer van overtuigd dan vroeger dat de Bende van Nijvel van Aalst naar Kester zijn gereden en dat de auto’s heel waarschijnlijk in de verlaten steengroeve van Lessines liggen en de plaats waar ze liggen kunnen ze juist maar uit een camion gedumpt zijn over de rotsblokken die de rand afbaken.

22

kenza wrote:

Ben denk jij nu echt dat de vijand niet actief is op de forums?

Geen idee, maar als jij weet wie de vijand is dan hoor ik het graag, liefst met naam en toenaam.

Je begint over Kester en Lessines maar je beantwoordt geen enkele vraag die ik heb gesteld i.v.m. de bijna-aanrijding: Om hoe laat? Exacte locatie? Welk type voertuig? En een bron.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

23

Juist voor de Delaize kwam er juist een fietser aangereden dat zich met de arm aan een brommertje hield en ze namen wat plaats in   Toen de golf kwam aangereden op naar het schijnt een rustige manier   Ik weet dat deze info bij een paar forumleden ook bekend is     Ook ben ik niet de enige op dit forum die denkt dat de vijand mee leest   
Mijn bronnen zijn meestal mensen van op straat   Op het internet en boekjes is alles al 100 keer herkauwd
Wat de Remington 221 betreft was er een bepaalde persoon uit het dossier dat de kogels gebruikte in zijn back up wapen   Nogmaals is het wel heel toevallig dat wij daar gaan zoeken na dat we puzzelstukjes hadden samen gelegd en wij daar deze kogels vonden

kenza wrote:

Volgens mij zijn ze zich schuil gehouden achter de oude wasserij op Molenstraat in Erembodegem.

Bedoel je de Watermolenstraat in Erembodegem? Als ik op "Molenstraat" zoek, kom ik in het centrum van Aalst terecht.

25

Juist achter de autokeuring daar stond vroeger een oude wasserij en als je tevoet tot aan de spoorweg geraakt zie je dat daar vroeger een geasfalteerde veldweg was met tunnel zodat je op de expresweg kon   Daar zijn schoten gehoord juist voor de overval   Ik vermoed dat ze van daaruit zijn vertrokken   Het was een ideaal schuiloord  geen huizen en een bosje in 1985   Ideaal om via de toen bestaande wegen met de Mercedes en de golf open te splitsen naar osbroek en Delaize   En toch wel heel toevallig dat we daar Remington 221 gevonden hebben en een heel oud pakje richmond onder droge sparren    We hebben alles overgemaakt aan de CWB en 2 kogels naar parket van Dendermonde   Ik ben meermaals ondervraagd geweest ivm de kogels mijn toenmalige partner is met een smoes naar het politiekantoor gelokt en tot haar verbazing werd ze ondervraagd ivm de kogels   En nogmaals voor de kenners er was iemand uit het dossier dat deze kogels gebruikte in zijn back up wapens   En met zo’n kogels ga je niet op konijntjes schieten