321

Leo, laat je toch niet op stang jagen door een stelletje ruziezoekers, waarvan er zelfs één in slaagde om hipa hier weg te jagen
Het is niet omdat een aantal gebruikers niets meer posten dat ze niet meer meelezen ook ...
En de reden dat ze niets meer posten kan zijn omdat ze simpelweg niks nieuws meer aan te brengen hebben
Degene die om andere redenen wegblijven is imho eerder door het stel ruziemakers die anderen menen te moeten analyseren

322

Een stelletje ruzie zoekers ??? Volgens mij gaat het om één en dezelfde persoon met heel wat nicknames die hij bovenhaald om alles af te breken als het dicht bij de waarheid komt     En redelijk wat forumleden zijn op de hoogte en we begrijpen bossi dat hij niet veel kan zeggen nu.   Maar hij informeerde ons wel dat hij het een en ander heeft

323

ctrix wrote:

Aalst?

Groot omgeving Aalst - Ninove, ctrix.

324

Scaramouche wrote:

Zoals coconut dus terecht opmerkt : "Het dossier Mendez, daar zit de sleutel voor het openen van het Bendedossier."

Eén van de riooldeksels dat Delta niet mocht openen, Scaramouche.

325

Wat 'n gezeik lees ik hier toch allemaal. Spijtig om te zien dat zo'n zorgvuldig opgebouwd forum wordt vertroebeld en verziekt door venijnige opmerkingen en soms moeilijk te volgen redeneringen. Ik ben een hobby-lezer - en soms poster - maar ik mis echt de Merovingers van het forum... Het niveau is beneden alle peil.

Foto genomen groot Aalst - Ninove?

De sleutel ligt zeker bij Mendez, zolang hier niets mee gebeurt is het ganse onderzoek een schijnvertoning.

327

BAX wrote:

. Het niveau is beneden alle peil.

Dat is een feit!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

328

club_le-happy-few wrote:

Foto genomen groot Aalst - Ninove?

De sleutel ligt zeker bij Mendez, zolang hier niets mee gebeurt is het ganse onderzoek een schijnvertoning.

Ik benadruk met klem dat men een dossier diende te vernietigen omdat dit de reisweg was naar de opdrachtgevers toe. De overheveling was de strop voor het onderzoek. Politieke inmenging, politieke opdracht!! Wie werd verdacht zenuwachtig op de Bendecommissie? De politieker o.a. van in het Meerdaelbos.

329

kenza wrote:

Een stelletje ruzie zoekers ??? Volgens mij gaat het om één en dezelfde persoon met heel wat nicknames die hij bovenhaald om alles af te breken als het dicht bij de waarheid komt     En redelijk wat forumleden zijn op de hoogte en we begrijpen bossi dat hij niet veel kan zeggen nu.   Maar hij informeerde ons wel dat hij het een en ander heeft

Ik kan u vertellen dat ik post onder mijn eigen  naam, mijn naam is Minck, J Minck.
En bedankt voor de bevestiging dat Bossi niet is aangesteld door het gerecht maar dat hij dit vrijwillig op eigen houtje doet.
Wat natuurlijk helemaal niet erg is maar hij moet stoppen zichzelf op te werpen als een belangrijk persoon die voor het gerecht werkt Nogmaals bedankt Kenza!
En in  dat geval heb ik respect voor Bossi, maar hij moet stoppen met proberen belangrijk te zijn. Ik post niet onder een nickname hij wel!

330

coconut wrote:

Van een agenda gesproken Kenza, kan er mij iemand vertellen waarom deze post van mij in de prullenbak zit ?????

Dubbele posts, verkeerd geplaatste posts, ... worden naar het prullenmand verplaatst. Dat heb ik al vaak uitgelegd. Let er gewoon wat je waar posts en je zal je posts niet zo vaak in de prullemand vinden.

kenza wrote:

Heel wat goede forum bezoekers posten niets meer op het forum door de één en dezelfde persoon met heel wat nicknames dat steeds onzin verkoopt en andere op stang jaagt om zijn doel te bereiken.

Als forumbeheerder wens ik deze uitspraak formeel tegen te spreken. Moest kenza toch aanwijzingen hebben dat er één persoon verschillende accounts heeft, dan mag hij dat altijd doorgeven. Dat is in het verleden al vaak gevraagd, maar daar is nooit reactie op gekomen ...

'k Ga dit topic ook even op pauze zetten. Veel nieuws valt over dit opsporingsbericht toch niet te vertellen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube