Topic: Theorie van Chronos

Le géant, d'après un membre du Forum de Michel, aurait habité au premier étage de l'immeuble situé 33 rue Spaak à Ixelles. Au rez-de-chaussée, un garage aurait servi à y cacher (l'une après l'autre) les voitures utilisées par la bande des TBW.

Re: Theorie van Chronos

Son nom est connu alors?

Re: Theorie van Chronos

Is er enig bewijs dat deze bewering kan staven?

Re: Theorie van Chronos

Het gaat over de theorie van (Franstalig) forumlid Chronos. Hij beweert te weten wie er achter de bende schuilgaat.

Re: Theorie van Chronos

Exact. Selon cette théorie, tous les faits (de Maubeuge à Alost) auraient été commis par 3 personnes seulement.

6

Re: Theorie van Chronos

Django68 wrote:

Het gaat over de theorie van (Franstalig)forumlid Chronos. Hij beweert te weten wie er achter de bende schuilgaat

Django68, hoe luidt deze theorie van Chronos?

Re: Theorie van Chronos

Iets over ouwe koeien uit de sloot halen? Bericht van 23-08-2017 16:13:

Ben wrote:

Het heeft iets macaber. Voor de geïnteresseerden; het adres is Rue Paul Spaak 33 in Elsene » Google Maps Je moet de Google Street View-beelden van 2009 oproepen om de afbeelding te kunnen zien.

En om je de moeite te besparen:

http://nsm07.casimages.com/img/2017/04/26//17042610070714738715000698.jpg

8

Re: Theorie van Chronos

Bedankt Trobken! Via de zoekfunctie op dit forum had ik intussen ook al een en ander gevonden. Ik ga er vanuit dat er geen nieuwe elementen zijn ten opzichte van de eerder gedeelde informatie (hypothese Chronos)?

Re: Theorie van Chronos

Je n'ai pas souvenir que Chronos ait dit que son géant putatif habitait à cet endroit. Avec cette information, fournie il y a 2 jours (sur le Forum de Michel), on devrait pouvoir savoir qui il est (comme le dit Reneke)?

Re: Theorie van Chronos

BAX wrote:

Bedankt Trobken! Via de zoekfunctie op dit forum had ik intussen ook al een en ander gevonden. Ik ga er vanuit dat er geen nieuwe elementen zijn ten opzichte van de eerder gedeelde informatie (hypothese Chronos)?

Je moet iedereen het voordeel van de twijfel gunnen in dit complexe dossier. Maar uitvoerders en planners van deze gruweldaden hebben het meeste voordeel van deze twijfel.

In het verleden zijn er al heel veel fantasten, kunstenaars en “verwarden” geweest die zichzelf graag in de spotlights willen plaatsen op kap van het leed van vele slachtoffers. Ook op dit forum.

Iedereen die sinds 1983 met een bepaalde hypothese komt moet deze dan ook kunnen staven met voldoende elementen die hopelijk op een correcte manier door het gerecht worden nagekeken waarbij de tijd ondertussen ongenadig hard inhakt op de mogelijkheden daartoe. En iedereen die met een bepaalde hypothese af komt moet dan ook kunnen verdragen dat er uiteraard heel veel scepticisme heerst bij de mogelijke reactie(s) en ook dat er uiteraard heel veel vragen kunnen gesteld worden over deze hypothese(s). En terecht.

Wie is er het lafst? De uitvoerders en hun planners van deze gruweldaden of de betrokkenen die de stilte bewaarden en bewaren zodat deze uitvoerders en hun planners mogelijk nooit kunnen gestraft worden? “De tijd heelt alle wonden...” gaat hier niet op.

On topic, ik spreek mij (nog) niet uit over de theorieën van Chronos. Als niet-Franstalige is het moeilijk om deze info op te volgen maar ik vermoed dat je verdere analyse ervan door andere forumgebruikers hier wel zal lezen in de toekomst als er iets uit voort vloeit...