Weet niet of hij hier al ergens staat.
Vind het in ieder geval de moeite waard om het te delen.

https://youtu.be/udk49um6k-M

Blijkt een kameraad van Baudet te zijn.  Geloofwaardig?  #Nope

Na een bord met lekkere couscous en vegetarische merquez plus enige lekkere bieren te hebben genuttigd, vraag ik u: waarom niet geloofwaardig?
Omdat hij een "vriend" van Thierry zou zijn?

En sorry voor de couscous en merguez, Tricke, in de haast las ik Trobken.
Maar desalniettemin staat mijn vraag.

5

Tom Zwitser is een groot medestander van Willem Engel hij gaat er helemaal in mee 5G, Qanon, te great reset niets is te gek. Hij is zeer christelijk maar op fundamentalistische manier zo veroordeelt hij homoseksualiteit, abortus en andere verworven rechten. Iemand uit zijn omgeving zegt het is moeilijk om aan het wereldbeeld te ontsnappen waar wij mee opgevoed zijn communisme was in zijn kindertijd nog een gevaar.  Nu geeft hij alles wat fout loopt in de wereld de schuld van links.  Een van zijn projecten was in problemen geraakt omdat hij op de mailinglist van Andreas Breivik stond.  In Nederland volgt de dienst voor terrorisme bestrijding Blue Tiger Studio's op omdat het een doorgeefluik is voor nepnieuws desinformatie en anti- overheidspropaganda.  Onderzoeksjournalisten in Nederland volgen de geldstroom waar zijn studio en café Weltschmerz (een programma dat grootste weirdo's en complotdenkers van Belgie en Nederland hun act mogen opvoeren).  Hier in dit filmpje valt het nog mee maar ik heb er gezien die zo bizar waren dat het een parodie leek.   Ik begrijp zeer goed waarom Tricke twijfelt aan zijn objectiviteit. (zijn Christen zijn is al bijna zo bizar als het Opus Dei bij de katholieken).

Dank u voor de duiding raf68.
Die Willem Engel is inderdaad een gevaarlijke engnek.
Aan homofobe mensen heb ik ook een bloedhekel, net zoals aan linkse politiek en woke.

Sorry voor totaal off-topic.

Ik volg Blue Tiger Studio's al een tijdje en zo gek vind ik hem toch niet.

9

Ik doe mijn best om geduldig te zijn , maar moet dit nu echt in dit forum ?

10

Je hebt helemaal gelijk Leo, vandaar mijn excuses.