Juist.

Laten we in deze context bijvoorbeeld nog eens de naam vallen van Jean-Philippe Görtz.
Of van een andere Willy... Willy Meurillon.

En in navolging van mijn post (spam zoals sommigen hier insinueren) hierboven nog even de naam Godbille laten vallen.

Het onderzoek naar de Bende van Nijvel heeft zich voornamelijk beperkt tot het zoeken naar ballistische verbanden.
Doorgedreven slachtofferonderzoek was taboe.

Zo’n onderzoek zou verbazingwekkende verbanden hebben blootgelegd tussen de slachtoffers.
Godbille werkt al jaren in die richting en wees de parlementairen van de Bendecommissie op een verpletterende reeks connecties.
Maar hij was niet de enigste.
Op zich bewijzen die verbanden nog niets, maar ze zijn zo talrijk dat ze diepgaand onderzoek hadden verdiend.

42

HIPA wrote:

Lekeu was duidelijk , de aanslagen op Delhaize was een afpersingszaak die gestuurd werd vanuit Amerika . Food Lion en Delhaize België waren in een soort oorlog beland waar ook grote zakelijke belangen met bepaalde banken uit België rol speelden.  Ik kan jullie een ding zeggen onze vriend Jacques van Delhaize was geen braaf manneke en was te vinden in de kringen van geld , adel en politiek .
In 1980 werd Delhaize al afgeperst voor 40 miljoen , er bestaan officiële rijkswachtraporten van !
Als deze niet aan het bende dossier werden gekoppeld was het natuurlijk onbestaande , zo zit het hele dossier in elkaar . Rapporten vervalsen ,  laten verdwijnen .
Ik ben ook overtuigd dat de zaak Cams hiermee gelinkt is .

MAAR DIT HEBBEN ZE NOOIT WILLEN ONDERZOEKEN OMDAT DE ANDERE POTJES OP HET VUUR DAN ZOUDEN OVERGEKOOKT HEBBEN ! EN DIE MOESTEN TOE BLIJVEN !

Zie ook: 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ahold_Delhaize