61

imazibraine wrote:

De lezer zal daar wel over oordelen.

Ik oordeel niet, dat laat ik wel aan uw psychiater over.

Ik heb de indruk dat sommigen mijn post die hier zoveel heisa veroorzaakt heeft via spam proberen weg te duwen.

Ik neem mij dan ook voor hem straks nog eens te herhalen, met steeds meer details.

63

zoek hulp voor je psychische problemen Imasibraine

Die plaar blijft precies maar draaien, J&B.

65

imazibraine wrote:

Ik heb de indruk dat sommigen mijn post die hier zoveel heisa veroorzaakt heeft via spam proberen weg te duwen.

Ik neem mij dan ook voor hem straks nog eens te herhalen, met steeds meer details.

Het is jammer dat u door uw gedrag u zichzelf totaal ongeloofwaardig maakt, ook als u wel iets nuttigs te vertellen en te vermelden heeft.

66

gelukkig behoort imazibraine slechts tot een minderheid van 15%

https://nos.nl/artikel/2287991-gilles-d … heldziekte

Nog iets zinvols te vertellen, J&B?

Of begin het pijn te doen?

In elk geval geen reactie van een onschuldige forumbezoeker.

68

ik heb nog iets zeer zinvols te vertellen

zoek hulp voor je psychische problemen Imasibraine

Van zoveel bezorgdheid kan ik enkel maar week worden :-)

70

imazibraine wrote:

Nog iets zinvols te vertellen, J&B?

Of begin het pijn te doen?

In elk geval geen reactie van een onschuldige forumbezoeker.

Als onschuldige forumbezoeker sinds 13 jaar ben ik je gezeur dik moe imazibraine . Het valt mij op dat je forumleden , die een tenminste een zinnige inbreng hebben op dit forum , het leven moe tracht te maken  Je bent weer zo één van die gepatenteerde onruststokers die de boel likkebaardend in het honderd sturen . Ik geef je ongevraagd mijn mening over hoe ik je tussenkomsten ervaar ... dus laag bij de grond !

Ik vindt het mensonterend , dat je juist op dagen dat mensen hun geliefden betreuren , tracht om van het drama een lachertje te maken .

Ik vraag me af of dit je geaardheid is , of wordt je voor uw tussenkomsten betaald ?