211

ik vind dit erg Mincky
op een forum over nooit gevonden misdadigers die zonder boe of va kinderen neerschoten en alles en iedereen uit lachten en nog steeds uitlachen doordat het parket hen nooit heeft kunnen pakken

en 1 van hen zit hier op dit forum alles en iedereen ook uit te lachen: imazibraine

zoiets doe je niet tenzij je 1 van deze gangsters bent
of tenzij je ziek bent

maakt eigenlijk niet uit welk van de twee imazibraine is, misschien wel beide

212

Het is ook erg, en hij is ook ziek, want hij doet het ook op allerlei andere fora, trollen!

Andere fora?

Ik ken er maar één, het Franstalig, en dat heb ik al in tijden niet meer bezocht.

Geen kat die dat nog bekijkt.

214

Mincky wrote:

Het is ook erg, en hij is ook ziek, want hij doet het ook op allerlei andere fora, trollen!

Imazibraine's schrijfwijze en arrogantie doen me hoe langer hoe meer aan het obstakel ' Pontius ' denken  .

215

Hoe kan je nu het ene zeggen en het andere bedoelen?
eerst waren het Franse gangsters en nog geen uur later zijn het opeens Marokkanen?

Is die Belliraj dan een vriend van De Staerke?
ik zie daar wel hongaarsE namen bij staan maar het moet nu opeens een Marokkaan zijn dan?

Imazibraine, ben je zeker dat je geen Hongaar bedoelde zoals die Farkas? misschien ken je het verschil niet tussen Marokkaans en Hongaars?

voor iemand die niet goed is in talen zoals jij is dat verschil misschien moeilijk maar farkas is een Hongaarse naam, herinner je je Andreas pandy niet?

Dat was ook een hongaar!!!!!!!!

216

LEO wrote:
Mincky wrote:

Imazibraine's schrijfwijze en arrogantie doen me hoe langer hoe meer aan het obstakel ' Pontius ' denken  .

Dat zou zomaar eens kunnen LEO.
Maar helemaal zeker daaromtrent ben ik nog niet.