41

J&B wrote:

foto is van een tijd na overval op Dekaize
pinta was kalend, tijdens de overval was zijn haar nog wat langer en over de oren
https://imgur.com/1CLg3ZW.jpg

Imazibraine gaf nog een hint met Walter De Smedt en de betrokkenheid van krapuul van bij de rijkswacht

Maar, kunt u hem afgezien van deze foto, ook nog anders plaatsen in dit geheel?

Bedankt J&B. De gelijkenis is inderdaad treffend. Bij de schietpartij in Waver na de overval op Dekaise werd een dader met voorhoodskaalheid beschreven.
En eerder in dit topic:

Farkas is de Hongaarse echtgenoot van Bertha De Staerke. Nadat in de nacht van 7 op 8 juni 1983 de Bende van Nijvel een Saab Turbo stal in Eigenbrakel, legden de speurders foto's voor aan de garagehouder. Hij herkende op die foto's Istvan Farkas en Bertha De Staerke. Voor die diefstal hadden zij een bezoek gebracht aan garage Jadot, waar de Saab werd gestolen.

J&B, je hebt zeker geen foto van Jean-Luc Baugniet in je dossier steken? Of Claude Dubois? Twee belangrijke figuren van wie geen foto te vinden is

44

Django68 wrote:

J... Of Claude Dubois? Twee belangrijke figuren van wie geen foto te vinden is

Let op: er zijn 2 personen met de naam Claude Dubois.

45

Die robotfoto van Waver is zeker niet Farkas. En dit is nogal heel eenvoudig te meten. Nog veel succes met de zoektocht.

46

django, ik heb geen dossier
Imazibraine zei dat

Ik heb ook nooit gezeg dat Ivan Farkas de man van de robotfoto is, maar zoals Mincky zei: de gelijkenissen zijn opvallend

massa’s foto’s…maar je weet niet altijd wie wie is
zijn allemaal al overhandigd aan de juiste mensen

is dankzij de tip van imasabraine dat ik eens ging zoeken naar die farkas

Ah ok. In elk geval super dat je die foto van Farkas hebt kunnen vinden

48

https://i25.servimg.com/u/f25/11/22/12/24/istvan10.jpg

Bron: Gazet van Antwerpen | 11 September 1990

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Een prima kandidaat. Niet genoeg opgeleid, zo lijkt het. Het was de hond van een rijkswachter.