91

Re: Jean Bougerol

jameir972 wrote:

Ik denk dat die imazibraine die foto van Jean Bougerol hier vandaan heeft, hoewel er hier maar een kleiner stuk van dezelfde foto te zien is...

https://www.livreshebdo.fr/article/jean … ;xtcr=9980

Dit is dus iemand met dezelfde naam!

Re: Jean Bougerol

kenza, deze foto is NIET Jean Bougerol uit België maar Jean Bougerol uit Frankrijk

imazibraine en J&B waren mis

Re: Jean Bougerol

inderdaad edd

dit is niet dé Jean Bougerol.... jammer, eindelijk nog eens een plaatje in kleur

het is hier de laatste tijd op het forum teveel zwart-wit maar wel erg kleurrijk

Re: Jean Bougerol

Geen idee waar ik volgende vraag moet plaatsen.

De OPC was een burgerlijke instelling. De Amerikanen hadden ook een militaire geheime dienst: het Psychological Warfare Center onder hetwelk de Special Forces vielen. Deze Special Forces dienden voor het voeren van een 'onconventionele oorlog', lees, de organisatie en het voeren van guerilla-oorlogen, sabotage en subversie, 'evasion and escape' en langdurige commando-operaties. Ook bij ons werden volgens een getuige mensen gerecruteerd voor de militaire tak door iemand van de Shape. Was dat commandant Falla, verbindingsofficier, en stevige relatie van Bougerol?


In bovenstaand stuk is er sprake van Falla, vriend van Bougerol. Om zijn aanwezigheid  in de Bunker te kaderen ( Front de la Jeunesse) vertelde Johan Demol dat hij er verliefd geworden was op een meisje, ook een zekere Falla die nu ergens rond Arlon woont. Het is mij nu pas opgevallen dat beiden dezelfde fam. naam droegen . Is er of kan er een band zijn?

( Demol wou het meisje zogezegd uit het Front halen maar aan zijn inschrijvingsnummer te zien was Falla pas na Demol ingeschreven in de Bunker, een leugen dus) Ik verwacht talrijke antwoorden op mijn vraag.........misschien beter een facebook vraag.