41

met alle vrijheid dat ik in het midden wil laten of die mens het juist heeft of niet giftdragon

maar ik ben al verschillende van die posts van die forumgebruiker tegen gekomen maar ik kan er mij niet door worstelen

er zijn hier zo nog van die forumgebruikers die zeer goed gedocumenteerd blijken te zijn maar ellenlange posts schrijven waar een kat haar klein joenk niet meer vindt, als ge begrijpt wa ik bedoel giftdragon

die cobra is de top daarin, bestaat daar een bevattelijke synthese van?

imzaibraine, als je dan toch meer weet over Pietje Boem, waarom vertel je daar dan niks over?
Dat kan het onderzoek naar de Bende Van Nijvel toch vooruit helpen?

Spam dus.

Vanwaar de plotse massale belangstelling voor dit forum, en de vele bijdragen?

Simpel : filibustering, zoals dat heet in Angelsaksische landen  : door eindeloze tussenkomsten iets proberen te verhinderen.

In dit geval uitgevoerd door een zeer beperkt aantal personen, die onder allerlei nicknames elkaar zinloze vragen stellen en al even futiele  antwoorden geven. Hoe langdradiger, hoe beter.

Al die teksten zitten al op voorhand klaar. Als de filibusterers weinig tijd of inspiratie hebben hoeven ze dan maar een copy-paste te doen om alweer wat posts te vullen.

Het is uiteraard niet Jan Modaal die zoiets opzet.

De bona fide forumgebruikers zijn hier al lang weg ...

En mijn posts die sommigen liever niet zien moet je enkele dagen geleden gaan zoeken, som in verschillende topics.

44

maar om dus terug tot de reeds gestelde vraag te komen en on topic

wat weet imazibraine over Pierre Fievez?
ken jij hen alletwee dan?

45

J&B wrote:

met alle vrijheid dat ik in het midden wil laten of die mens het juist heeft of niet giftdragon

maar ik ben al verschillende van die posts van die forumgebruiker tegen gekomen maar ik kan er mij niet door worstelen

er zijn hier zo nog van die forumgebruikers die zeer goed gedocumenteerd blijken te zijn maar ellenlange posts schrijven waar een kat haar klein joenk niet meer vindt, als ge begrijpt wa ik bedoel giftdragon

die cobra is de top daarin, bestaat daar een bevattelijke synthese van?

https://bendevannijvela.forum2go.nl/vie … hp?f=10001

Alstublieft!

46

mincky, wat is die link?

47

J&B wrote:

mincky, wat is die link?

Cobra zijn website/forum.

Hoezo, werkt de link niet?

48

https://bendevannijvela.forum2go.nl/viewtopic.php?t=27

49

op dat forum lees ik op het eerste zicht niets extra dan hetgeen er hier al staat Mincky

of vergis ik mij

laatste bericht dateert al van 2018, dus niet veel leven meer daar

over cobra had een andere forumgebruiker dit gezegd om dees forum:

En als je het over cobra hebt: das een ander gefrustreerd geval. Iemand die het volgens mij wel bij het rechte eind heeft, maar de weg ernaartoe gaat over lijken, iedereen en alles wordt er bij betrokken en door elkaar verwerkt. Frustraties opgekropt. Hij kan veel nuttige informatie geven, maar het komt er niet uit op een verstaanbare, aanvaardbare manier. Door zijn frustraties, agresies, gaat zijn zuiver verhaal verloren. Jammer!

kan het niet beter verwoorden

50

Ik ken Cobra , we hebben samen enkele uren gedachten en meningen uitgewisseld , rijdend op de ring rond Brussel . Deze man is een gouden bron aan info , deels uit zijn ervaringen maar meestal zonder bron . Dit werd hem niet in dank afgenomen door ' hogerhand ' . Wat voor mij een bevestiging is dat hij geen ' zever ' verkondigde . Hij noemde data en namen , waarna hij , zoals X1 , de grond werd ingeboord .