https://i.ibb.co/1m76Mvm/Imgonline-com-ua-dexif-P4xy9o-EVh0n1.jpg

2

Momon, voor alle duidelijkheid. Op de site van "Les Tuéries" vind je iets meer info onder "les suspects". Krijgt blijkbaar ook een vermelding in het boek van JP Adam. Ik zou me niet te veel blindstaren op de (robot)foto maar ... je weet maar nooit. De piste Sliman blijft toch wel een interessante piste. Zoals zovele andere pistes ...

Inderdaad heel wat over deze man te lezen op "les tueries ".
Kortom zoals ik al lange tijd geleden schreef: de piste (Slimans en co) die door de heer Adam wordt uitgerold lijkt me echt wel heel erg mogelijk. Lees aub eens op het forum " les tueries" aangaande deze man.
Dit met al de info die de heer Adam geeft lijkt mij echt wel een goed spoor.

4

"t zou interessant zijn mocht er hier op het forum zich eens een forensisch tekenaar kunnen melden die  zijn mening zou kunnen geven over overeenkomsten en verschillen tussen fotos en robotfotos  . Voor zover mij bekend hebben we deze opinie nog niet kunnen smaken...

Oostvl - Belgi

Hij lijkt er inderdaad goed op. Ik ga me er niet over uitspreken of de piste van dhr Adam de juiste is of niet. Volgens de CWB blijkbaar niet. Uit de laatste berichtgeving valt op te maken dat ze nog steeds het extreem-rechtse spoor volgen. Het is waar dat leden van de bende Sliman formeel herkend werden maar dat geldt ook voor Haemers, Libert, Bouhouche, Mendez, enz...

De persoon op wie de robotfoto gebaseerd is had dicht kroeshaar. Lijkt me bij Masson niet het geval

7

The Problem with the "extrême rechutes este " is dit it yielded strictly nothing ober the last 30 year . It's time to dare different pistes

Django68 wrote:

Hij lijkt er inderdaad goed op. Ik ga me er niet over uitspreken of de piste van dhr Adam de juiste is of niet. Volgens de CWB blijkbaar niet. Uit de laatste berichtgeving valt op te maken dat ze nog steeds het extreem-rechtse spoor volgen. Het is waar dat leden van de bende Sliman formeel herkend werden maar dat geldt ook voor Haemers, Libert, Bouhouche, Mendez, enz...

8

P-51 wrote:

Momon, voor alle duidelijkheid. Op de site van "Les Tuéries" vind je iets meer info onder "les suspects". Krijgt blijkbaar ook een vermelding in het boek van JP Adam. Ik zou me niet te veel blindstaren op de (robot)foto maar ... je weet maar nooit. De piste Sliman blijft toch wel een interessante piste. Zoals zovele andere pistes ...

Ja deze staat in het boek van JP Adam.

9

Django68 wrote:

De persoon op wie de robotfoto gebaseerd is had dicht kroeshaar. Lijkt me bij Masson niet het geval

Van de site van killersbrabant.be:

Beschrijving van de enige dader die werd gezien
Individu : 1.80m, sportieve lichaamsbouw, niet dik, zwart, heel gekruld, dicht en kort haar. Heeft geen gebruinde huidskleur. Onberispelijk Frans. Indruk van een geschoolde persoon.

10

Nog een foto van Masson jonge :

https://i.servimg.com/u/f89/19/86/44/34/masson11.jpg