821

Bij het begin, bij de overval op Dekaise was er al sprake van wapenhandel volgens Bultot. Bultot noemde Bruno Vandeuren als de man die de wapens vervoerde na de overval. Bruno Vandeuren noemde wapenhandelaar Jean-Luc Baugniet als een van de overvallers (Hilde Geens). Op de vooravond van de raid op Aalst probeerde Bultot via agant van de staatsveiligheid Delsaut een automatisch wapen te kopen. Toen die niet thuis gaf belde hij naar Baugniet.

822

een vertrouwelijke nota bij de staatsveiligheid sprak over een poging tot racketeering. (Guy Bouten) Bouhouche, beijer en Baugniet waren alledrie betrokken bij pogingen om warenhuizen te chanteren.

823

Mincky wrote:

En oh ja, voor de volledigheid ik ben geen sympathisant van De Staercke.
Mocht hij erbij betrokken zijn geweest, dan hoop ik dat hij de doodstraf krijgt!
...
Maar kom alstublieft niet meer aanzetten dat ik sympathiseer met De Staercke, of met wie dan ook!
...

https://imgur.com/QUOr1s9.jpg

Je vindt het best ok om slachtoffers te schofferen Mincky, da's al lang duidelijk.
En je weet ook niet meer wat je eerst zei, om dan te zeggen dat je het niet gezegd zou gezegd hebben, om het dan weer opnieuw te zeggen en te blijven zeggen... je maakt er echt een pervers spelletje.

En dat je lak hebt aan wat ook anderen je hierover proberen duidelijk te maken, dat is ook al duidelijk.

Om dan nog maar even David Van de Steen zijn grootvader aan het woord hierover te laten?
Maar ook dat zal je -duidelijk uit je volgende kwetsende posts die ongetwijfeld weer gaan volgen- worst wezen...
https://imgur.com/FdNONor.jpg

824

Beste Xavier of...

U zal zich erover heen moeten zetten met bepaalde berichten en totaal moeten negeren. Er zijn nu eenmaal mensen(?) die er jolijt en vreugde in scheppen die omzeggens geen aandacht verdienen. Dat probeer ik ook aan slachtoffers en nabestaanden mee te geven. Hoe moeilijk het voor die personen ook is die bezit en kennis hebben over het dossier. U zal er moeten mee leren leven dat er individuen zijn die het zonlicht overdag ontkennen en beweren de volle maan te zien schijnen. DE STAERKE, BULTOT, VAN DEUREN, BOUHOUCHE en consoorten waren nu eenmaal gehaaide gangsters die het woord mens onwaardig zijn en waaraan hun handen bloed kleeft. Zelfs hun eigen gezinsleden terroriseerden.

825

Forumgebruikers hier -zoals tegenwoordig Mincky-scheppen er onophoudelijk genoegen in slachtoffers te schofferen en te blijven kwetsen.

De intellectuele armoede van hen is duidelijk.
Gebrek aan emphatie kan je hen uiteraard niet aanwrijven maar zelfs nadat verschillende andere forumgebruikers hen hierop aanspraken, blijven ze opnieuw dezelfde zaken scanderen om toch maar op die manier in de aandacht te kunnen blijven.

Bovendien is de verontwaardiging ook zeer selectief. Omwille van een bepaalde achtergrond is het ene leed duidelijk minder erg dan het andere leed in andere omstandigheden. Nochtans is pijn en lijden universeel. De pijn van een slachtoffer van Mauthausen of Buchenwald is niet meer maar ook niet minder dan de pijn van een slachtoffer van geweld door een overval van de Bende van Baasrode of Nijvel.

Dat niet willen kunnen snappen, dat is zo triest.

En daarvan weg kijken en daarover als een willekeurig ander forumgebruiker zwijgen… dat is even pijnlijk.

Schaam jullie.
Werkelijk!

826

Blijf maar lekker Godwinnen ...

827

xavier wrote:

Forumgebruikers hier -zoals tegenwoordig Mincky-scheppen er onophoudelijk genoegen in slachtoffers te schofferen en te blijven kwetsen.

U blijft hier zelf dagelijks over door drammen. Stop hier mee.

828

Dit is een vrij forum en iedereen heeft recht op zijn eigen visie en misschien wel een stukje gelijk
Maar als iemand anders een andere visie heeft is dat zijn volste recht
En om je gelijk te halen op De rug van nabestaanden of slachtoffers vind ik er ver over
Maw steeds de zinnen gebruiken je lacht de nabestaanden en slachtoffers uit vind ik dikke zever dat doet hier niemand van de forumgebruikers dat het beste voorhebben

HIPA wrote:

Omdat dit gedeelte van het onderzoek nauwelijks of niet gevoerd was heb ik zelf wat onderzoek gedaan .
Net als mijn grootvader ben ik overtuigd dat men ons moest liquideren.
De manier waarop blijkt uit de autopsie , deze tart alle verbeelding .
Als Beyer Bouhouche de man van de moto’s en Mendez allemaal in je achtertuin lopen kan je nog moeilijk anders denken .
De details blijven ongeweten , er was daar een grote wapenhandel naar buitenland  , plus atelier waar menig rijkswachter en politieman kwam prutsen .
Dan had je nog de Nederlandse criminelen die 300 m van ons woonden . 
Toen er een artikel verscheen over Podevijn in de krant kwam hij briesend en kwaad bij ons binnengestormd .
Ik stond naast mijn grootvader toen hij dreigde de zaak in brand te steken . Mijn grootvader had hem verdacht gemaakt in de krant zei hij . Mijn grootvader had nooit een interview gegeven aan die krant .

Omdat een aantal lieden het gewoontegetrouw nodig vinden te flooden, al dan niet in de hoop dat echt interessante posts verloren gaan, nog even duiden dat hier de klepel hangt. Bedankt voor deze meer dan verhelderende bijdrage.

Als er op dit forum interessante posts worden geplaatst, komen de Internettrollen naar buiten en gaan deze interessante posts verloren. Hun opzet slaagt. En de forumbeheerder keek en zag dat het goed was.