Zware bandieten in de jaren 80' en in 2021 geen dak boven u hoofd vinden en hulp nodig hebben van het ocmw, dat noem ik leefloongangster, heeft niets te maken met het minimaliseren van hun daden 36 jaar geleden ofzo. En er zijn er ook andere natuurlijk.
En de naam w.d. is mij niet onbekend nee,, maar ik vind dat ze zichzelf tegenspreekt hierover in het intervieuw.
langs ene kant zegt ze dat hij bij aalst betrokken zou zijn. Maar langs de andere kant zegt ze ook dat het in aalst klunzen waren die niet konden schieten en geen auto's konden stelen.
Ik denk als er iets is wat w.d. toen kon dan was het net schieten en auto's stelen, als ik zowat rondlees.
Ook zie ik nog niet direct in waarom hij aan aalst zou deelnemen en zo een bloedbad veroorzaken.
Met zijn kennis en kunnen kunt ge toch evengoed een paar autos stelen en zo meer buit hebben zonder slachtoffers.
Een kleine rekensom de gemiddelde wagen in 1985 koste 8a10 000 euro. Bij diefstal van 3 wagens hadden ze al meer buit dan de overval in aalst waarbij nog is al de slachtoffers vielen.
Enkel in een opgezet commando zie ik hem een plaats hebben voor aalst. Niet in de klunzen die hilde geens beschrijft.
Maar gelijk u zegt, mss verschiet ik nog wat in het dossier staat. Voor buitenstaanders blijft het giswerk en mss zoek ik het zelf ook allemaal veel te ver.