71

Ah, dat verhaal van de kassierster die gehuwd was met een rijkswachter klopt dius wel maar is nog een ander verhaal.

Het adres van Pijck in Overijse , zijstraat van steenweg is toch niet dezelfde straat als van onze René N. die vlak na de overval verhuisde? Ik ken er ene die dit met grote ogen gaat lezen en alweer verder gaat zoeken ( jij kent hem trouwens ook)

En het Nato verhaal............is al altijd een dikke taboe geweest. Zal op dit moment nog een grotere taboe zijn vrees ik.

Hetgeen mij wel enorm plezier doet Hipa is het feit dat jij  er je hoofd nog perfect kan bij houden.

Het is  daarentegen triestig dat ik het moet zeggen maar je hebt al minstens 35 jaar training achter de rug wat het onthouden van  feiten betreft. This must be Belgium.

72

Reken daarbij het verhaal van Joël Lhost : Als vakbondsman gerekruteerd door de Staatsveiligheid en de link met US militairen van SHAPE en NATO . Vooral het testen van bruikbare ontsnappingsroutes tot aan de poorten van US Airbase Chièvres .

73

Idd Leo  US militairen , SHAPE , NATO de getuigenis van Joel Lost   Als je dat allemaal leest dan stel ik mij toch de vraag waarom het topic Kester werd gesloten

74

kenza wrote:

Idd Leo  US militairen , SHAPE , NATO de getuigenis van Joel Lost   Als je dat allemaal leest dan stel ik mij toch de vraag waarom het topic Kester werd gesloten

kenza , het topic Kester kreeg geweldige tegenwerking van bepaalde personen . Naar hun bedoelingen daarvoor heb je natuurlijk het raden . Voor mij blijft Kester een mogelijke halte in de vluchtweg na Aalst . Op 18 minuten konden ze binnen de poorten van deze NATO basis staan om de storm voorbij laten te razen .

75

Ik heb toen begrepen dat Kester een gevaarlijk onderwerp was.  Zo een tegenwerking en ik vermoed dat het één en dezelfde persoon is dat steeds van nickname verandert   Als er iets op het forum verschijnt dat gevaarlijk wordt schiet hij in actie
Als je nu ziet wat er de laatste tijd aan het licht komt dan is het toch overduidelijk

76

Als jullie het woord securitas in de zoekfunctie plaatsen, hoeveel pagina's krijgen jullie dan?

77

Bedoeld u dat de bewaking in Kester door  securitas werd uitgevoerd     Wat heeft securitas hier mee te maken  ?

78

Ach Kenza, heeft het nog zin d

79

sorry, heeft het nog zin dat ik iets post of uitleg? Ik heb nog een paar dingen gevonden in de prullenbak

https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … 34&p=3

Andre Moyen was in die periode securitas Kenza en in die tijd werd de bewaking in Kester inderdaad gedaan door securitas.

Dit is geen onafhankelijk forum Kenza.

80

Fenix begrijp mij niet verkeerd , ik lees aandachtig steeds het forum en securitas is hier al paar keer in beeld geweest en ik weet ook dat securitas de bewaking deed    Daarom  mijn vraag Fenix wat heeft securitas volgens u maken

Ik vraag mij echt af waarom het topic Kester werd gesloten en waarom het topic Kester zo werd aangevallen