851

Re: Madani Bouhouche

Tiens wrote:

@Idefix: kan je alsjeblieft even wachten met deze keer -alweer!- Vetter de gordijnen in te jagen?

@Vetter: we zijn met z’n allen erg benieuwd naar jouw 7 vrij intensieve jaren mét Danny. Wil je ons iets (voor mij nieuws) over hem vertellen? Maakt niet uit wat. Je hoeft je identiteit daarbij uiteraard niet vrij te geven.

Ik denk dat zijn identiteit niet moeilijk te achterhalen is. Overigens niet belangrijk wie wie is.

Re: Madani Bouhouche

Laat ons positief blijven dus. Op dit ogenblik hebben we 3 ( drie dus) mensen op een forum die ons misschien eventueel iets zouden kunnen of willen vertellen. Alle 3 hebben ze er van kort of ver af "iets" mee te maken. Raar maar waar zitten ze alle drie op dit moment in het buitenland.Ze weten ondertussen alle drie dat er geen materiele bewijzen gevonden zijn. Ze weten ook alle 3 dat er met redelijk grote waarschijnlijkheid geen proces zal komen en komt dat er toch dan zou het op een paar dagen kunnen gedaan zijn. Geef ze dus een forum zodat ze kunnen spreken. En mochten er weer zotten opdagen die met de snelheid van het licht dit forum gaan claimen dan weten we met grote zekerheid dat dit met opzet gedaan wordt. Het forum is groot genoeg om de discussie over de al dan niet Sliman piste verder te zetten in vrede. Dus Vetter , probeer ons te overtuigen dat hetgeen ik wanpraktijken noem voor jullie of voor Bouhouche een opdracht was. Maar dan liefst met argumenten en niet met "ga je mond spoelen".

853

Re: Madani Bouhouche

P-51 wrote:
Tiens wrote:

@Idefix: kan je alsjeblieft even wachten met deze keer -alweer!- Vetter de gordijnen in te jagen?

@Vetter: we zijn met z’n allen erg benieuwd naar jouw 7 vrij intensieve jaren mét Danny. Wil je ons iets (voor mij nieuws) over hem vertellen? Maakt niet uit wat. Je hoeft je identiteit daarbij uiteraard niet vrij te geven.

Ik denk dat zijn identiteit niet moeilijk te achterhalen is. Overigens niet belangrijk wie wie is.

Weet jij hoeveel er al verbannen zijn omdat ze zonodig iemands identiteit wilden achterhalen? Denk je nu echt dat ik daar bang voor ben P-51? Maar hoe zit het met jou, Jij komt duidelijk niet met je naam. Maar waarom zou je ook. Niks anders dan 51 Praatjes!

854

Re: Madani Bouhouche

@Vetter : ik probeer de tenminste de boel niet te belazeren. Dat doe jij wel sinds 30-10-2010.

855

Re: Madani Bouhouche

Vetter wrote:

Wat doet het er toe of ik Bouhouche gekend heb of niet? Hoe raakt dat jou?


Geen idee.
Genre: “Mijn papa is soldaat!” kwam jij opeens vertellen dat Bouhouche een vriendje van jou is geweest…

Van de darkroom of het ballenbad… dat heb je er ons nog niet bij verteld…

Dit schreef je op 10 september 2002, herinnering:

Vetter wrote:

Alles kan, alleen ik ben 7 jaar vrij intensief met Bouhouche omgegaan en ben daarbij  geen enkele Sliman tegengekomen. Niet zo vreemd toch dat ik grote twijfels heb aan een (bende)relatie met de Slimans?

Stoer hoor!

Heb je nu inhoudelijk iets nieuws toe te voegen over Madani Bouhouche?
Dit topic?

Nee dus.

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche was niks.
Hij is niemand gebleven.
De idioot die hem manipuleerde bestaat zelfs niet.

857

Re: Madani Bouhouche

Ik zie dat het topic Johan Kercher dat door Tiens is aangemaakt plots is verdwenen. Iets te gevoelige info?

858

Re: Madani Bouhouche

Nee. Te onduidelijk en te provocerend. Als je info wilt delen, kan dat ook op een duidelijke en normale manier.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Madani Bouhouche

Men verspilt zijn tijd met de vrienden van Bouhouche.

Re: Madani Bouhouche

Wie is Johan Kercher, Tiens?