Re: Getuigenis Murcielago

Met alle respect en in de overtuiging dat jullie deze franstalige tekst weten te verstaan, bied ik enkel mijn medewerking om eventueel de tekst te vertalen.

112

Re: Getuigenis Murcielago

Want kuros beweert ook 1 reus en 1kopie van reus in zijn zaak over de vloer gehad te hebben en waarvan 1 vroeg om de politie te bellen????

Klopt,dit was enkele weken voor de aanslag.En reus van een gast,dus breed en groot,maar hij sprak nederlands,geen aalsters ofzo,geen dialect echt hoorbaar,gewoon nederlands.
De man kwam juist uit de nieuwe wandeling (gevangenis Gent),hij zei dat hij het in de maatschappij.
Die man vroeg zonder iets mis te hebben om de rijkswacht op te bellen,hij legde er dan nog eens de nadruk op enkel en alleen de rijkswacht te bellen,want dat waren zijn vrienden.
Kuros belde ze dan ook op,hij vroeg om geen kleine mannen te sturen,wat ze ook niet deden,ze stuurden 2 grote exemplaren van Rijkswachters.

Dus wat kunnen we hieruit stellen:
- Men kon onderzoek gedaan hebben naar personen die toen in Gent gezeten hebben,ook voor Beroep,want wie bv in dendermonde zit en bij een uitspraak in beroep gaat,gaat dan naar Gent voor een paar weken,dus het is mogelijk dat die juist voor beroep in gent zat. >Met zo een lengte zou dit toch moeten terug te vinden zijn.

Idem:het pv die opgesteld zou zijn bij het komen halen van de persoon in kwestie in zaak van kuros > is versnipperd volgens bepaalde mensen >of is er nooit een pv opgemaakt...

- De man sprak nederlands >dus haemers kunnen we wel uitsluiten.
(maar de nacht voor de overval was er bij de 6 ook wel een groot persoon,maar niet zo breed als de persoon die de rijkswacht kwam ophalen)

113

Re: Getuigenis Murcielago

Ik ga er nog steeds vanuit dat, zoals kuros beweert, de liquidatie achter de rug was maar ééntje teveel en hoeveel te weinig. H had 2x de gelegenheid om dvds het genadeschot te geven, integendeel hij sloeg met de kolf van zijn wapen. Waarom of voor wie kwam hij naar het olv, en ik weet dat het niet gezegd wordt of nergens geschreven, weten jullie waarom????

Omdat er iets is fout gegaan,lees het begin van de aanslag op vandensteen.wat kan er daar fout gegaan zijn,maar luister vrijdag naar kuros eerst eens.

Ik wil er bij zeggen dat die afrekening niet het hoofddoel waren,maar er moesten doden vallen dus maw als je iemand uit je leven wil stuur hem of breng hem naar daar...

Re: Getuigenis Murcielago

EN JA DIE LOOPT NU VRIJ ROND MET NOG EENTJE ERBIJ.

Wat bedoel je hiermee?

Re: Getuigenis Murcielago

Het was waarschijnlijk enkel bedoeling vader VDS te vermoorden. Doordat de kogel ook dochter Rebecca geraakt heeft, zijn ze waarschijnlijk uit paniek verdergegaan?

116

Re: Getuigenis Murcielago

club_le-happy-few wrote:

Het was waarschijnlijk enkel bedoeling vader VDS te vermoorden. Doordat de kogel ook dochter Rebecca geraakt heeft, zijn ze waarschijnlijk uit paniek verdergegaan?

Zoiets ja,ik denk toch ook een beetje in die richting,want volgens mij was het niet de bedoeling dat Rebeca dood moest,dus daardoor zijn er nog gevolgd die door dit voorval misschien hun mond niet meer gingen houden...denk ik he,ik kan dat niet bewijzen maar er iets toch met vandensteen/palsterman/kuros .de eerste 2 werden neergeknalt als liquidatie maw door de kop,de derde kreeg het bezoek en werd ook daar verwacht...

Re: Getuigenis Murcielago

Renne, ik begrijp jouw redenering volledig, GVDS was een gemoedelijke man maar hij heeft meer dan waarschijnlijk iets gezien, gehoord of gelezen. Er moet iets geweest zijn waardoor hij betrokken raakte en geliquideerd moest worden. Het feit dat de overige gezinsleden ook weg moesten, verklaart niet zozeer paniek bij de bende, het past gewoon beter in het plaatje. Dat DVDS mocht blijven leven, daar ligt momenteel volgens mij de hamvraag.

Maar ik vrees dat je niet zo makkelijk mag stellen dat PH geen nederlands sprak: PH was afkomstig uit Woluwe, langs vaders zijde was de familie zelfstandig in de meest 2 talige gemeenten van de Brrusselse agglomeratie.

Re: Getuigenis Murcielago

Wat die vrij vogels betreft mk en pl, van mk is één en ander bekend en bestaan er zelfs aanwijzingen van zijn betrokkenheid, de laatste niet zozeer, maar wel een trouwe misdaad compagnon. Ook hij spraakt behoorlijk nederlands.
Laat ons eerlijk zijn, binnen het bel.milieu ben je snel rond om mensen te vinden die tot deze misdaden in staat waren of zijn

119

Re: Getuigenis Murcielago

Maar ik vrees dat je niet zo makkelijk mag stellen dat PH geen nederlands sprak:

Nee maar ik denk wel dat hij het niet zal kunnen wegsteken dat hij frans praat...

Maar in aalst is er sprake van 2 reuzen,tijdens de overval.

Laat ons eerlijk zijn, binnen het bel.milieu ben je snel rond om mensen te vinden die tot deze misdaden in staat waren of zijn

Zeker en vast,velen zouden hiervoor passen,zeker omdat er kinderen mee gemoeid zijn,en anderen zouden het misschien doen voor heel veel geld.

Het feit dat de overige gezinsleden ook weg moesten, verklaart niet zozeer paniek bij de bende, het past gewoon beter in het plaatje.

Er is nooit sprake van paniek,niet vergeten dat ze nog 3 minuten buiten gewacht hebben,dat is ook een hamvraag,ze zeggen altijd dat het was om hun overmacht tegenover de politie te bewijzen maar dat is pure onzin,want wie gaat dit risico nemen om toch nog afgschoten te worden.
Ook niet vergeten dat ze de parking tot in de hoeken zijn afgelopen.

Dat DVDS mocht blijven leven, daar ligt momenteel volgens mij de hamvraag

We zouden echt meer moeten kunnen te weten komen over de situatie vdenabiel/vandensteen

GVDS was een gemoedelijke man maar hij heeft meer dan waarschijnlijk iets gezien, gehoord of gelezen. Er moet iest geweest zijn waardoor hij betrokken raakte en geliquideerd moest worden.

Er waren ook problemen in het gezin...
Ik heb eens ergens gelezen dat iemand van de aalsterse slachtoffers in een bar werkte in wallonie als poestvrouw (ja wat betekent dat,je kan ingeschreven zijn als poetsvrouw ),is dit waarheid???En wie is dat,wat zoveel vrouwen zijn er niet neergeknalt he
Het probleem is dat men de slachtoffers niet grondig heeft gecheckt,waarschijnlijk uit respect(ale dat zou hun uitleg zijn van jumet),maar het kon veel hebben opgeklaard.

Re: Getuigenis Murcielago

LEO wrote:

Murcielago, je begint steeds meer in raadsels te spreken. Heb jij angst van Basri Bajrami ? Indien wel, wat is dan de link ?

Zelf dacht ik hier direct aan Murat Kapllan bij die beschrijving.
Raadselachtig idd soms de berichten van murcielago, maar heel begrijpelijk natuurlijk dat hij voorzichtig wil zijn met zijn uitlatingen op het net, maar zijn verhaal lijkt alvast heel interessant te zijn.